П'ятниця
12.07.2013
Зменшення кількості власних магазинів на користь франчайзингових. Так Група Redan покращує рентабельність мережі Top Secret
 

Наприкінці минулого року Група Компаній Redan, власник концепції магазинів одягу Top Secret, оголосила, що в 2013 році відкриватиме виключно франчайзингові магазини. Поки що компанія дотримується своєї обіцянки. В період з січня по травень франчайзер відкрив 48 партнерських точок. Переважна більшість, 41, з'явилася в Польщі (28 з них - корнери), решта (7) - знаходиться в Україні та Росії.

"Наступного року ми продовжуватимемо розширення мережі через відкриття франчайзингових магазинів як у Польщі, так і за кордоном. Також ми хочемо зберегти темпи запуску магазинів в Польщі принаймні в цьому році, - розповідає Гжегош Ліпніцкі, віце-президент мережі Top Secret. - Проте на ринку України та Росії, безумовно, хочемо пришвидшити темпи відкриттів".

Зменшення кількості власних магазинів - це спосіб підвищення рентабельності торговельних точок Redan. Як повідомляв раніше віце-президент ГК Redan Богуш Крижинські, до кінця року з власної мережі зникне 27 магазинів, а це означає, що у підсумку в ній функціонуватиме 28 торговельних точок. Решта магазинів будуть франчайзинговими.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти