Куда Угодно: ще залишились мільйонники

Четвер
11.07.2013
Одним з ключових пріоритетів туроператора є вихід на ринки Львова та Одеси
 

Мережа туристичних агенцій ТМ "Куда Угодно" поповнилася новими партнерськими відділеннями: їхня кількість сягнула 30-ти. Найбільша концентрація турагенцій оператора спостерігається в столиці та у східних регіонах: Донецьку, Дніпропетровську, Запоріжжі та Харкові. Франчайзі західних областей працюють у Луцьку та Чернівцях. "Ми робимо акцент на розвиток мережі у містах з кількістю населення від 1 млн чоловік. Серед них непокритими залишаються лише Львів та Одеса. Зараз, насамперед, хочемо відкрити представництва саме в цих чудових містах", - розповідає директор з розвитку мережі "Куда Угодно" Олексій Мельник.

Найближчим часом під логотипом "Куда Угодно" з'являться ще 6 агенцій. Партнери вже готові до відкриття: саме зараз проходить фінальна стадія підписання документів. "Найбільш прибутковим є відкриття турагенції напередодні сезону. Проте, франчайзингові точки, які починають свою роботу влітку, можуть одразу відчути всі ефекти співпраці та максимально використати отримані можливості, - стверджує Олексій Мельник. - Адже відкриття точки відбувається дуже яскраво та урочисто, ми одразу інформуємо туристів про нову агенцію на власному сайті та на сторінках у соцмережах. Влітку туристичний ринок насичений попитом, і це допомагає літнім дебютантам окупитися швидше".

Діючі партнери "Куда Угодно" вже починають звертатися до можливостей мультифранчайзингу. Так, наприклад, у Донецьку партнер мережі вирішив не зупинятися на одній турагенції. Тепер йому належать два франчайзингові відділення ТМ "Куда Угодно" у місті. "Для того, щоб взятися за розвиток своєї міні-мережі, франчайзі необхідно, як мінімум, рік. Наша компанія ще зовсім молода, а напрямок франчайзингу активно розвивається вже десь 1,5 року. А тому тенденція до мультифранчайзингу з'являється лише тепер", - розповідає Олексій Мельник.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію