Маленький Сократ: трьома шляхами одразу

Четвер
04.07.2013
Франчайзер націлений на розширення мережі в регіонах, дебют у столиці та збільшення власного виробництва
 

Мережа магазинів ТМ "Маленький Сократ" поступово охоплює територію всієї України. За останніх кілька місяців франчайзингові точки з продажу іграшок для дитячого розвитку з'явилися в Полтаві, Сумах та Сімферополі. Тепер мережа об'єднує більше 20 магазинів.

"Зараз ми йдемо трьома шляхами розвитку бренду, - розповідає комерційний директор компанії "Маленький Сократ" Сергій Зімін. - Найперше - розширюємо мережу в регіонах. Цього літа партнерські точки відкриються у Львові, Луганську та Вінниці. Також у серпні мережа дебютуватиме в Києві, де з'явиться покищо найбільший магазин ТМ "Маленький Сократ": площею 35 м2. Зараз я переконаний, що за торговельними точками такого формату - майбутнє галузі. І, нарешті, третій шлях розвитку передбачає розширення лінійки продукції, яка виробляється під ТМ "Маленький Сократ". Зараз це - 62 товарні пропозиції. За наступних три роки їхня кількість має зрости до 600".

У розширення власного виробництва компанії потрібно інвестувати від $250 тис. до $400 тис. З цією метою франчайзер вже розробив спеціальну фінансову програму, розраховану на термін від 3 до 5 років та шукає потенційних інвесторів. Компанія впевнена, що в найближчому майбутньому на ринку іграшок для дитячого розвитку спостерігатиметься динамічне зростання. "За моїми прогнозами, у 2014 році ринок розвиваючої іграшки в Україні зросте щонайменше на 30-40%", - зазначає Сергій Зімін.

Для того, щоб відкрити магазин під ТМ "Маленький Сократ", необхідно володіти інвестиціями в розмірі від 40 до 120 тис. грн. Найбільш сприятливими для ведення бізнесу компанія вважає площі в ТЦ розміром від 6 до 20 м2. Магазини ТМ "Маленький Сократ" можуть відкриватися в містах з кількістю населення від 60 тис. чоловік.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію