09.07.2013

Планета Суші: прививка від конкуренції

Щоб стати ближче до клієнта, компанія-власник франчайзингової концепції взялася за вдосконалення меню

ВАТ "Росінтерс Ресторантс Холдинг", якому належить концепція ресторанів "Планета Суші", вирішив відкорегувати перелік пропозицій в меню ресторанів мережі. Компанія хоче зробити заклади ближчими для своїх клієнтів, а тому в меню тепер з'явилося більше страв азіатської кухні.

Planet Sushi Фото Planet Sushi

На сьогодні мережа ресторанів ТМ "Планета Суші" об’єднує більше 140 ресторанів у 10 країнах світу.

Піти на такі зміни компанію спонукала конкуренція на ринку. В ресторанах азіатської кухні відвідувачі часто запитують суші. А тому компанія хоче створити таку концепцію, де крім страв японської кухні можна буде скуштувати й азіатські. Зараз франчайзер запустив пілотний проект у Москві. Його успіх визначить, чи впроваджуватимуться подібні зміни і в ресторанах європейської гілки міжнародного холдингу.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Планета Суші: прививка від конкуренції

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank