Середа
03.07.2013
Магазини взуттєвого оператора з’являються паралельно з відкриттями нових торговельних центрів
 

Розвиток вітчизняної мережі магазинів взуття ТМ Carlo Pazolini відбувається вслід за розвитком торговельних центрів в Україні. "Так, в минулому сезоні наш магазин відкрився в столичному ТРЦ Ocean Plaza, а в цьому - в ТЦ "Алладін", - розповідає керівник відділу маркетингу і розвитку Carlo Pazolini Group Ukraine Олексій Граков. - Також плануємо вийти на ринок Львова. Перша торговельна точка ТМ Carlo Pazolini з'явиться у місті в 2015 році. Адже саме тоді відкриється ТРЦ "Форум". Подальші плани щодо розвитку у західному регіоні визначатимемо за результатами роботи першого магазину. Існує ймовірність, що використовуватимемо схему франчайзингу і в західних областях".

Відкритими для розвитку франчайзингової мережі магазинів Carlo Pazolini залишаються АР Крим, Луганськ, Черкаси, Полтава та Суми. "З огляду на купівельну спроможність населення та ряд інших факторів, якими характеризуються ці регіони, розвиток франчайзингового бізнесу має тут найкращі перспективи, - стверджує Олексій Граков. - Зараз ми отримуємо багато запитів на співпрацю. Проте дуже ретельно підходимо до відбору потенційних франчайзі, адже наші партнери повинні бути відповідальними та готовими до ризику людьми".

Перша франчайзингова точка мережі ТМ Carlo Pazolini функціонує в Україні з листопада 2012 року. "Ми задоволені співпрацею з партнером, - зазначає Олексій Граков. - Проект успішно стартував та добре працює. А з нашим франчайзі у нас - повне взаєморозуміння".

Carlo Pazolini - одна з провідних компаній у виробництві та продажі взуття класу medium і medium-high. Компанія володіє торговельними марками Carlo Pazolini, Carlo Pazolini Couture, Adami і працює на ринках Східної, Західної Європи, в Азії і США. В Україні розвитком торгової марки займається Carlo Pazolini Group Ukraine.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано