22.06.2013

Schlotzsky’s стане конкурентом Subway?

Російський франчайзі береться за розвиток бренду в країнах СНД і Прибалтики

Як стало відомо, власник туроператора Pegas Touristik, Мехмет Акпінар, купив в американської компанії FOCUS Brands Inc. мастер-франшизу на розвиток мережі ресторанів Schlotzsky's в деяких країнах СНД та Прибалтики. Згідно з угодою, на протязі 10 років на теренах Росії, України, Білорусії, Естонії, Казахстану, Литви та Латвії повинно з'явитися 55 таких закладів. Перший ресторан відкриється в 2014 році у Москві.

Schlotzsky’s, будинок Фото Schlotzsky’s

В меню закладів Schlotzsky’s: сендвічі, піца та салати.

Мережа ресторанів ТМ Schlotzsky’s представлена на сьогодні закладами в Азербайджані, Туреччині та Південній Африці. В планах FOCUS Brands Inc. - розширити свою присутність за рахунок ще 30 країн. Окрім бренду Schlotzsky’s, компанії також належать такі відомі мережі, як Cinnabon, Moe’s Southwest Grill та Auntie Anne’s.

За матеріалами BUYBRAND Inform

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Schlotzsky’s стане конкурентом Subway?

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank