Медичний франчайзинг

Понеділок
24.06.2013
"Для співпраці з нами інвестору не обов’язково мати медичну освіту", - стверджує Лілія Мокієнко, ТОВ "Незалежна лабораторія ІНВІТРО" в Україні.
 

Хто, зазвичай, розпочинає бізнес у медичній сфері: люди, які вже мали раніше відношення до медицини чи інвестори без досвіду роботи? Чи обов’язковою є у цій справі наявність кваліфікації?
Для того, щоб стати нашим франчайзі, інвестору не обов'язково мати медичну освіту. Ми пропонуємо ясну і чітку концепцію бізнесу, даємо рекомендації по алгоритмах ведення бізнесу і проводимо додаткове навчання медичного персоналу.

Який період року найбільш сприятливий для відкриття медичного офісу? Чи існує в цьому бізнесі сезонність?

Так, в нашому бізнесі присутня сезонність: пік продажів у нас припадає на періоди з березня по квітень і з вересня по листопад. Тому, ми вибудовуємо роботу з франчайзі таким чином, щоб дата відкриття офісу припадала на місяці-пік.

Які маркетингові ходи є найбільш ефективними для збільшення відвідуваності медичного офісу? Чи залежать вони від регіону?

Незалежна лабораторія ІНВІТРО - соціально відповідальна і клієнторієнтована компанія, яка піклується про здоров'я жителів міст і розширює свою присутність у регіонах країни, роблячи доступною таку важливу сферу як лабораторна діагностика навіть у невеликих містах України. Одним з вдалих прикладів є соціальний проект ІНВІТРО "Здорові жителі - здорове місто", в рамках якого успішно проводяться заходи для профілактики різних хворіб населення. Відкриття медичних офісів ІНВІТРО індивідуальне для кожного регіону, оскільки кожне місто характеризується різним рівнем розвитку системи охорони здоров'я та екологічної ситуації, різним рівнем культури ставлення жителів до свого здоров'я і т.д. Спільним для всіх жителів є очікування якісного результату аналізу, тієї інформації, яка допоможе лікарю і самому пацієнту зрозуміти що необхідно зробити для покращення свого здоров'я. ІНВІТРО виправдовує очікування жителів і цінує їх довіру.