П'ятниця
21.06.2013
Під торговельною маркою працює вже 15 франчайзингових точок на території України
 

Літній період - пора найактивніших продажів франчайзера ECOUA. Компанія розширила партнерську мережу та наростила кількість клієнтів на території України. "Якщо раніше торговельні точки відкривалися, в основному, на території Кримського півострову, то тепер працюють і в інших містах України: в Бердянську, Кириловці, Генічеську тощо, - розповідає власник ТМ ECOUA Антон Сирцев. - Прибутковість бізнесу значно зросла за рахунок зменшення закупівельної ціни для оптовиків та офіційних дилерів. Тепер вона складає близько 300%. Разом з тим значно збільшилася кількість інших партнерів, які купують та реалізовують товар за нашою системою продажів. Якщо минулого літа кожного тижня у компанії з'являлося 2-3 таких партнерів, то цього - від 6 до 7".

ECOUA спеціалізується на ексклюзивних екологічно чистих товарах, серед яких є чудо-губка, яка витирає найрізноманітніші поверхні і чистить замш та килими, чудо-серветка, здатна відмити будь-який жирний посуд без застосування миючих засобів, а також - відтерти начисто будь-яку тверду поверхню без застосування побутової хімії, та меланінова губка, яка розчиняє підгорілий жир, накип вапна та сліди від фломастерів і ручок.

Всього на території України функціонує зараз 15 франчайзингових точок. Роботу ще 4-х об'єктів у Криму курує сам франчайзер. Партнери організовують точки з продажу товарів торговельної марки в ТЦ або на вулицях міста. Відкриття однієї точки потребує інвестицій в розмірі від 10 тис. грн. Як стверджує франчайзер, для того, щоб проект окупився, достатньо всього одного місяця.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності