П'ятниця
21.06.2013
Під торговельною маркою працює вже 15 франчайзингових точок на території України
 

Літній період - пора найактивніших продажів франчайзера ECOUA. Компанія розширила партнерську мережу та наростила кількість клієнтів на території України. "Якщо раніше торговельні точки відкривалися, в основному, на території Кримського півострову, то тепер працюють і в інших містах України: в Бердянську, Кириловці, Генічеську тощо, - розповідає власник ТМ ECOUA Антон Сирцев. - Прибутковість бізнесу значно зросла за рахунок зменшення закупівельної ціни для оптовиків та офіційних дилерів. Тепер вона складає близько 300%. Разом з тим значно збільшилася кількість інших партнерів, які купують та реалізовують товар за нашою системою продажів. Якщо минулого літа кожного тижня у компанії з'являлося 2-3 таких партнерів, то цього - від 6 до 7".

ECOUA спеціалізується на ексклюзивних екологічно чистих товарах, серед яких є чудо-губка, яка витирає найрізноманітніші поверхні і чистить замш та килими, чудо-серветка, здатна відмити будь-який жирний посуд без застосування миючих засобів, а також - відтерти начисто будь-яку тверду поверхню без застосування побутової хімії, та меланінова губка, яка розчиняє підгорілий жир, накип вапна та сліди від фломастерів і ручок.

Всього на території України функціонує зараз 15 франчайзингових точок. Роботу ще 4-х об'єктів у Криму курує сам франчайзер. Партнери організовують точки з продажу товарів торговельної марки в ТЦ або на вулицях міста. Відкриття однієї точки потребує інвестицій в розмірі від 10 тис. грн. Як стверджує франчайзер, для того, щоб проект окупився, достатньо всього одного місяця.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти