19.06.2013

Пан Каштан: перші франчайзі за кордоном

Ласощами українського виробника зацікавилися у Молдові

Франчайзер "Пан Каштан" вирішив не зупинятися на вітчизняному ринку та починає співпрацю із франчайзі з інших країн. "Зараз ми ведемо переговори з майбутнім партнером з Кишинева, - розповідає власник торгової марки “Пан Каштан” Ігор Фіняк.

паровозик на вулиці

Смажені каштани - це повністю натуральний продукт, який містить в собі багато корисних і поживних речовин, для приготування яких не використовуються інші інгредієнти, навіть олія.

Зросла і українська мережа. Так, перший партнер торговельної марки на східній Україні - дніпропетровський франчайзі - відкрив вже чотири торговельні точки. Всього під ТМ "Пан Каштан" функціонує на сьогодні 9 власних і двадцять одна франчайзингова точка.

Відкриття точки стріт-фуду під ТМ "Пан Каштан" вимагає інвестицій в розмірі від 25 тис. грн. Окупається такий бізнес в середньому за 2-3 місяці. Франчайзер забезпечує своїх партнерів постійною підтримкою: постачанням напівфабрикату іспанського каштана, навчанням персоналу, рекомендаціями та консультаціями з ведення бізнесу.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Пан Каштан: перші франчайзі за кордоном

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank