Четвер
13.06.2013
Найбільша в Центрально-Східній Європі виставка франчайзингу відбудеться в жовтні у Варшаві. Близько 120 мережевиків прийдуть сюди у пошуках партнерів
 

Компанія PROFIT system вже водинадцяте організовує найбільшу у Центрально-Східній Європі подію, присвячену тематиці франчайзингу. В цьому році виставка відбудеться в період з 17 по 19 жовтня у варшавському Палаці культури і науки. Її активними учасниками стануть близько 120 компаній, що на 20% більше, ніж у 2012 році. Франчайзери відносяться до цієї події дуже серйозно, а тому орендують для своїх стійок великі площі, на яких можна облаштувати торговельну точку, майже ідентичну реальній. Досвід минулих років показав, що такі інсталяції найбільше відвідуються потенційними партнерами.

Як і щороку, провідні позиції серед експонентів займуть компанії, що працюють у галузі громадського харчування. Співпрацю запропонує McDonald's, Telepizza та Charley's Philly Steaks. Зі своїми майбутніми франчайзі поспілкується на виставці і власник брендів Bricomarche та Intermarche. Представники харчової галузі прогнозують подальшу інтеграцію та націлені зберегти лідерство за темпами розвитку мереж. Аналогічні наміри й у франчайзерів з банківської сфери. Але вони планують робити основний акцент на якості мережі. А це означає, що партнерами таких банків, як BZ WBK чи Alior Bank зможуть стати лише найкращі.

Цього року у пошуках нової бізнес-ідеї виставку відвідає близько 7 тисяч підприємців. "Це єдина подія в році, під час якої така велика кількість франчайзерів і франчайзі зустрічаються в одному місці в один час. Для тих, хто зацікавлений у розвитку власного бізнесу також організовується цикл лекцій, присвячених франчайзингу", - стверджує Аркадіуш Слодковські, член правління Польської Організації Франчайзерів.


найчайтіше читане

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується