17.06.2013

Вареничная "Победа" готує експеримент

Наприкінці червня в Євпаторії відкриється заклад у незвичайному форматі

В квітні цього року компанія Best Restaurant System (BRS) святкувала сьому річницю з моменту відкриття першого ресторану "Вареничная "Победа" в Севастополі. Успіх саме цього закладу надихнув компанію взятися за створення франчайзингової пропозиції. За ці сім років ресторатор не втомився експериментувати, і вже наприкінці червня запустить в роботу новий заклад у незвичному форматі.

Радянські меблі, книги, приглушене освітлення, дві високі лампи Фото "Вареничная "Победа"

В ресторанах ТМ "Вареничная "Побєда" можна скуштувати вареники та пельмені з різноманітними начинками, випити кисілю, морсу або компоту. До того ж, в закладах мережі представлені спиртні напої тільки вітчизняного виробника.

"Запуск цього ресторану відбудеться в два етапи. Спершу ми відкриємо "Вареничную "Победу" в тому стилі, в якому її всі звикли бачити. Трохи пізніше запустимо такий собі радянський ресторан, який відрізняється від повсякденного формату, і більше нагадує обкомовську столову або ресторан, - розповідає директор з маркетингу Best Restaurant System Тетяна Большакова. - В цьому закладі ми хочемо відтворити особливий дух радянського ресторану: місця, яке люди відвідували раз в місяць, ретельно готуючись та обираючи найкращий одяг. В атмосфері, овіяній спогадами, відвідувачі зможуть покуштувати страви, смак яких давно забули. І, в добрих традиціях минулого, закінчити трапезу кавою та коньяком з лимоном".

Надалі мережа ТМ "Вареничная "Победа" розвиватиметься як власними силами компанії, так і на партнерських умовах. Франчайзер бачить перспективу у відкритті ресторанів в регіонах, де заклади такого формату ще не представлені. "До певного часу ми не розвивали концепцію самостійно, а працювали з партнерами. Проте, коли у нас виникли складнощі у роботі з франчайзі, що були зумовлені непорядністю та нецивілізованістю бізнесу з одного боку, та недосконалістю законодавчого регламентування права інтелектуальної власності - з іншого, ми вирішили будувати мережу не лише за допомогою партнерів, але й самостійно", - зазначає Тетяна Большакова.

Для того, щоб відкрити заклад під ТМ "Вареничная "Победа", необхідно володіти інвестиціями в розмірі від $ 200 до $ 250 тис. За підрахунками франчайзера, окупається ресторан за термін від 1 до 3 років, залежно від місця розташування.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Вареничная Победа готує експеримент

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank