Чи вдався експеримент McDonald`s?

Субота
08.06.2013
Чинний глава корпорації зробив ставку на здорову їжу. Клієнти віддають перевагу гамбургерам
 

Всупереч очікуванням генерального директора McDonald`s, новий образ світової гастрономічної ікони не призвів до помітного покращення результатів. Виявилося, що на салати та здорову їжу припадає лише 2-3% обороту.

"Я не думаю, що салати будуть головним чинником фінансового зростання у найближчому майбутньому", - стверджує генеральний директор корпорації McDonald`s Дон Томпсон.

Томпсон був призначений на посаду у липні 2012 року, замінивши легенду мережі - Джима Скіннера, який був пов'язаний з брендом на протязі 40 років. Аналітики очікували, що заміна керівництва буде непомітною. Однак, отримавши важелі управління, Дон Томпсон активно взявся за реформування меню.

"Наші клієнти дали нам дозвіл на розширення горизонтів нашого бренду, тому ми впроваджуємо нові категорії продуктів", - стверджував Томпсон невдовзі після обрання.

Томпсон поставив собі за мету зламати стереотип ототожнення фаст-фуду з висококалорійною їжею. У відповідності з його інструкціями, у меню McDonald`s почало з'являтися більше страв із птицею, а головний рекламний акцент був зроблений на салат.

На сьогодні стало відомо, що стратегія не дала бажаного ефекту. McDonald`s не відмовляється від овочів, але вони будуть використовуватися в якості компонентів до бутербродів. Швидше за все, можна очікувати, що меню закладів також скоротиться. Цей процес, за даними служби Bloomberg.com, триває вже кілька років.

Однак, це не єдиний момент, який вимагає змін. Протягом останніх кількох років збільшилася середня тривалість обслуговування одного клієнта біля вікна McDrive. Так, якщо у 2007 році на це йшло в середньому 167 секунд, то сьогодні - 189. Можливо, рішенням цієї проблеми стане впровадження протестованого вже в деяких ресторанах McDrive'y двосмугового.

Можливо також, що для того, щоб йти в ногу із зростаючою конкуренцією, McDonald`s таки займеться доставкою замовлень додому, яку раніше не одобрював через значні технічні труднощі збереження свіжості доставленої продукції. Одвічний конкурент мережі, Burger King, вже займається доставкою їжі на дім в деяких американських містах, таких, як Вашингтон. McDonald`s відпрацьовує подібні рішення в Південній Америці.


популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015