10.06.2013

Купуємо взуття за містом

"Майбутнє вітчизняного ринку взуття - за аутлет-центрами", - впевнений офіційний дистриб’ютор RALF RINGER в Україні Олексій Сивак

На території Росії Ваша компанія працює вже майже 17 років. Як український ринок взуття відрізняється від російського?
В Україні спостерігаємо набагато вищий рівень конкуренції. До того ж, купівельна спроможність населення значно менша. Так, наприклад, у Росії продукція бренду RALF RINGER відноситься до середнього цінового сегменту, (так зване "народне взуття"), тоді як в Україні належить до сегменту середній плюс. Варто також не забувати, що в Україні середня ціна на взуття становить 500-600 гривень (або 1000-1100 в зимовий сезон), тоді як Росії - 700-800 гривень.

Олексій Сивак, офіційний дистриб'ютор RALF RINGER в Україні Фото Олексій Сивак, офіційний дистриб'ютор RALF RINGER в Україні

Олексій Сивак - офіційний дистриб’ютор RALF RINGER в Україні

В якому ціновому сегменті працює зараз найбільша кількість підприємців?

Близько 65% взуттєвих рітейлерів реалізовують продукцію в межах 600 грн. Це зараз - найбільш популярна та вигідна категорія. 20% працює в сегменті від $ 100 і вище, ще 10% спеціалізуються на взутті вартістю від $ 150 до $ 200, і лише 5% займаються дорожчою продукцією (до € 600).

Торговельні точки якого формату є зараз найбільш ефективними для провадження діяльності на вітчизняному ринку взуття?

Знову ж таки, все залежить від розміру орендної ставки та вартості взуття. Якщо мова йде про дешевий ціновий сегмент, то доцільніше відкривати великі магазини (від 200 до 400 м2) зі складом прямо всередині. Якщо ж говоримо про дорожчу продукцію, то, звісно, що вона не продаватиметься в окремих магазинах. В містах-мільйонниках такі магазини повинні розташовуватися в торговельних центрах класу А. Їхня площа повинна становити до 100 м2. Для того, щоб торговельна точка приносила хороші прибутки, в ній повинні бути представлені жіноча, чоловіча та дитяча лінії

До яких тенденцій тяжітиме український ринок взуття у майбутньому?

На сьогодні спостерігаємо тенденцію дефіцу якісних торговельних площ розмірами від 50 до 100 м2. Насправді, такі приміщення зараз дуже дорогі, але, все ж таки, найбільш затребувані. Великі магазини, на мою думку, актуальні лише за умови невисокої ціни на товар: або це точки оптових продаж, або магазини в аутлет-центрах. В Росії зараз працює багато аутлет-центрів, в яких товари з попередніх або актуальних колекцій продаються з меншою націнкою (ціна менша на 20-80%). Яскравий приклад цьому - аутлет-центр "Белая дача" поблизу Москви. Тут підприємці менше платять за оренду та ще й виграють за рахунок високих оборотів. На вихідних до магазинів простягаються великі черги. Ціна в таких аутлет-центрах регулюється спеціальною комісією, яка стежить за тим, щоб ціни в тутешніх магазинах були, як мінімум, на 20-30% меншими у порівнянні з міськими магазинами. Поблизу Києва зараз готується до відкриття перший в Україні аутлет-центр "Мануфактура". Як буде організована його робота - поки що невідомо. Проте, на мою думку, майбутнє українського ринку взуття - за аутлет-центрами.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank