Четвер
06.06.2013
Компанія не лише закрила всі власні магазини в Україні, але й переглянула плани щодо розвитку в Росії
 

Компанія Finn Flare вирішила збавити темпи розвитку мережі магазинів в Росії. Так, у цьому році рітейлер планує здійснити в п'ять разів менше відкриттів у порівнянні з 2011 роком. Така політика мотивована зростанням цін на оренду приміщень. Адже на сьогодні 20% виручки рітейлера йде на її оплату.

Нагадаємо, що не лише російська, але й українська стратегія розвитку Finn Flare зазнала цього року суттєвих змін. В Україні компанія закрила всі власні магазини, мотивувавши це недосконалістю українського законодавства, яке значно ускладнює процес ведення бізнесу. Тепер в нашій державі працюють лише франчайзингові точки Finn Flare.

На сьогодні мережа Finn Flare представлена більш, ніж 320 магазинами в Росії, Україні та Казахстані. Виробництво одягу на фінській фабриці FiNN FLARE розпочалося в 1965 році. В 1997 році відкрилося перше представництво в Росії, а в 2003 році - розпочався розвиток мережі. В 2006 Ruveta OY, котрій належать права на ТМ FiNN FLARE, очолила Ксенія Рясова, яка до цього часу була головним дистрибютором компанії в Росії.


найчайтіше читане

ТНК важко із франчайзингом /09.03.2010

Через недосконалість законодавства компанія віддає зараз перевагу розвитку власної мережі

Як відкрити АЗС. Бізнес-план /28.11.2011

Джоббінг чи власна автомобільна заправка?

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва