Інновації для побуту

Понеділок
29.07.2013
"Все більше людей віддають перевагу парогенераторам та прасувальним системам", - стверджує Олександра Здоренко, керівник відділу роздрібних продажів ТОВ "Де Люкс"
 

Світові тенденції розвитку будь-якого напрямку - це використання нових, більш досконалих технологій. А якщо говорити про такий сегмент нашого життя, як побут... Усім хотілося б якомога менше часу витрачати на домашні турботи. Але при цьому результат не повинен страждати, а навпаки! Саме тому все більше людей відмовляються від користування звичайною праскою і віддають перевагу такому інноваційному товару, як парогенератори та прасувальні системи. Ринок парогенераторів, невеликих парових станцій без гладильного столу, на сьогоднішній день досить великий: різні виробники, різні ціни.

А ось сегмент парових прасувальних систем представлений невеликою кількістю моделей - LauraStar, Philips, Karcher. Система - це не тільки парогенератор, а й активний робочий стіл для прасування, з керуванням, яке знаходиться безпосередньо на прасці. Тому це і система, хоча деякі виробники дві абсолютно різні одиниці - парогенератор і прасувальний стіл - представляють як прасувальну систему.

LauraStar була першою компанією, яка представила користувачам в Україні таку техніку, як парова прасувальна система, причому 13 років тому, і на сьогоднішній день займає практично весь ринок завдяки якості та надійності. Продажі здійснюються різними способами: через власний інтернет-магазин і стаціонарні точки, і, звичайно ж, ми намагаємося представляти наш напрямок на профільних цікавих виставках. Як правило, магазини дають кращий результат, оскільки, купуючи техніку, Ви можете подивитися самі, як вона працює, яким виходить результат. "Ми не знаємо, як сучасна жінка може жити без прасувальної системи", - говорять наші клієнти, які звертаються за повторними придбаннями.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію