Вівторок
02.12.2008
Сьогодні DЦ є найбільшою парфумерно-косметичною мережею України, та не збирається втрачати своїх лідерських позицій
 

Тільки за листопад торгова мережа DЦ поповнилася шістьма новими об'єктами: чотирма магазинами (у Києві, Луганську, Луцьку та Кривому Розі) та двома аптеками (обидві у Чернігові).

Крім DЦ на українському ринку розвиваються й інші спеціалізовані парфумерно-косметичні мережі, серед яких і Єва (ТОВ "Руш"), що недавно придбала мережу "Арбат Престиж", та за кількістю торговельних об’єктів впритул наближається до DЦ. Також у цьому ж сегменті працюють і мережа сімейних магазинів "Біла ворона", мережа фармацефтичних супермаркетыв "Біла Ромашка", а також франчайзингова мережа "Космо".

Перший магазин під торговою маркою DЦ відкрився в 1993 році у Києві по вул. Шота Руставелі. Літом 2006 року 65% української компанії "ДЦ Україна" було продано китайській "Watson Group". Крім DЦ частково продалася іноземцям і мережа "Космо" (з 2007 року більше 50% належить голландцям).


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію