24.05.2013

Majorica продовжує експансію ТЦ

Мережа магазинів ювелірних виробів охопила вже 11 великих торговельних центрів України

Нещодавно мережа магазинів ювелірних виробів ТМ Majorica поповнилася двома новими торговельними точками. Відкриття відбулися в дніпропетровському ТЦ "Гранд-Плаза" та у вінницькому ТРЦ "Мега Молл". В Дніпропетровську торговельні точки мережі вже працювали до цього в ТЦ "Атріум" та ТРЦ "Материк", тоді як у Вінниці бренд дебютував.

Majorica Фото Majorica

Majorica – це ювелірні прикраси зі срібла 925 проби, вкриті родієм (метал платинової групи) або золотом, із вставками органічних перлів, синтетичного циркону.

"Ми й надалі продовжуватимемо інтенсивний розвиток на території України, - розповідає директор компанії Majorica в Україні Тетяна Мелешко. - Плануємо відкривати партнерські магазини як у мільйонниках, так і в інших перспективних містах. Сьогодні на порядку денному у нас стоїть Одеса, Севастополь, Житомир та Запоріжжя".

Магазини ТМ Majorica працюють також у Києві (ТРЦ "Dreamtown", ТРЦ "inSilver", ТК "Олімпійский"), Донецьку (ТЦ "Белый лебедь" та ТЦ "Донецьк-Сіті") та Білій Церкві (магазин "Каштан"). Всього точки мережі представлені в 11 торговельних центрах України. Компанія пропонує партнерам кілька форматів співпраці: оптові закупівлі, Self service стійку, магазин-острів чи магазин-півострів, та брендовий бутік. Залежно від обраного формату, розмір необхідних інвестицій коливається в межах від 10 тис. грн до 200 тис. грн.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank