Середа
22.05.2013
Місцевий бізнесмен, маючи власну мережу магазинів взуття, вирішив стати франчайзі компанії
 

Розпочавши розвиток монобрендової мережі у 2012 році, компанія Sico Fusion продовжує відкривати партнерські магазини взуття на території України. Тепер весь асортимент бренду Ti Amo представлений і на Черкащині. Нещодавно франчайзингова точка мережі з'явилася в ТЦ "Панорама", що в місті Умань.

"Наш партнер - один із провідних гравців ринку взуття у цьому місті. Окрім магазину під ТМ Ti Amo йому належать ще три точки з продажу взуття. Тому, обираючи нашу концепцію з-поміж інших, він, як експерт у цій справі, зважив всі "за" та "проти", - розповідає комерційний директор компанії Sico Fusion Наталія Зайцева. - Магазин розташовується на центральній вулиці міста, в новому торговельному центрі з високим рівнем відвідуваності. В ньому представлений широкий та різноманітний асортиментний ряд відомих брендів. Дизайн торговельної точки - легкий та привабливий. Одна зі стін - повністю прозора. Цим магазин ТМ Ti Amo вигідно вирізняється від інших. Все це зумовило хороші продажі з перших ж днів функціонування торговельної точки".

Нині компанія Sico Fusion веде переговори про співпрацю з потенційними партнерами з Києва, Ялти та Москви. "У випадку московського контрагента виник ряд питань, пов'язаних із розмитненням товару та розбіжностями у законодавстві обох країн, - розповідає Наталія Зайцева. - Зараз ми перебуваємо у пошуку шляхів оптимального вирішення цієї ситуації. Хочемо, щоб співпраця була максимально комфортною та вигідною для франчайзера та франчайзі, а також - відповідала всім вимогам законодавства України та Росії".

Відкриття магазину ТМ Ti Amo потребує інвестицій в розмірі від 300 тис. грн. Згідно з підрахунками франчайзера, щомісячний чистий прибуток торговельної точки повинен становити 50 тис. грн. Таким чином, окупається проект вже за перших 12 місяців.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти