16.05.2013

Crocs експериментує у Dream Town

В одному з провідних торговельно-розважальних центрів Києва партнерська точка мережі відкрилася у незвичному форматі

Розвиток франчайзингової мережі ТМ Crocs набирає обертів в Україні. Днями чергова партнерська точка компанії відкрилася на другому поверсі столичного ТРЦ Dream Town. Магазин розташувався на торговельній площі 10 м2. Цей формат в Україні франчайзер практикує вперше. Адже інші точки мережі працюють у приміщеннях з розмірами від 30 до 140 м2. На такий експеримент компанія пішла для того, щоб максимізувати фінансові результати франчайзі.

Crocs Фото Crocs

Фірмовий кіоск ТМ Crocs в ТРЦ Dream Town.

"Перед нами стояв вибір: відкрити стандартний магазин у ТРЦ із середнім рівнем людського трафіку, або ж організувати фірмовий кіоск в ТРЦ Dream Town, - розповідає Олена Тєряєва, представник бренду Crocs в Україні. - Звісно, ми, дбаючи про майбутнє бізнесу франчайзі, порекомендували йому обрати другий варіант. Адже прохідність торговельного центру - це фактор, набагато важливіший, ніж розмір торговельної площі. Відкриття магазину співпало із сезонною активізацією продажів, а тому з першого ж дня роботи магазину його відвідує багато покупців".

Партнерська пропозиція ТМ Crocs розрахована на міста з кількістю населення від 300 тис. чоловік. Торговельні точки мережі відкриваються у великих торговельних центрах та на центральних вулицях міста. Для того, щоб розпочати співпрацю з франчайзером, необхідно володіти інвестиціями в розмірі від $ 30 тис. Франчайзер організовує навчання персоналу, допомагає у створенні дизайн-проекту та забезпечує участю у всеукраїнській маркетинговій програмі.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank