Понеділок
13.05.2013
Про рекламні акції, проведені з залученням найновіших розробок науки та техніки, розповідає Олексій Волков, Генеральний директор Art creative lab
 

Такі рекламні прийоми, як сезонні знижки, ціни з приставкою "все по 9,99" і гумористичні ролики, вже не привертають увагу споживача так, як це було раніше. Чи означає це, що тепер не потрібно багато інвестувати в рекламу?
Така тенденція не є крахом маркетингу. Це, скоріше, його еволюція і поява нових гравців на ринку. Зараз рекламникам доводитися бути якомога креативнішими та використовувати новітні розробки науки і техніки для проведення вражаючих рекламних акцій.

Чи існує якийсь універсальний алгоритм дій, покликаних максимально вразити покупця?

Маркетингові рішення опрацьовуються окремо для кожного продукту. Іноді доводиться реалізовувати те, що ніколи ще ніхто не робив. Наприклад, наша компанія розробляла апарат з продажу морозива, який видавав його за танець. Нам довелося вмонтувати у вендінгову машину комп'ютер з додатком, що відстежує рухи покупця. Датчик розпізнавав танець та аналізував, чи правильно виконується завдання.

Як вписується мережа Інтернет у новітні тенденції рекламного бізнесу?

Зараз основним двигуном тенденцій у рекламі є Інтернет. Він дозволяє бути ближчим до споживача та дізнаватися про нього все. Веб 2.0 дав колосальний прогрес у просуванні продукту не тільки на звичайних прилавках, але і в мережі.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти