29.04.2013

CASABLANCA: південно-східний курс

Мережа магазинів біжутерії та аксесуарів львівської компанії активно розширюється у східному та південному напрямках

В березні цього року мережа магазинів біжутерії та аксесуарів під ТМ Casablanca поповнилась одночасно двома точками у Сімферополі та Луганську. "Партнер із Сімферополя розмістив острівок під ТМ Casablanca в одному з найжвавіших торговельних центрів міста - в ТРЦ "FM". З приходом літа потік туристів помітно зростає, а отже, очікуємо на високі прибутки. В подальшому франчайзі розвиватиме у місті власну мережу, - розповідає власник мережі магазинів Casablanca Ігор Пешко. - Аналогічна ситуація й у Харкові. Це місто дуже активне. Тут багато молоді та студентів. Тому початок роботи виявився надзвичайно успішним. Зараз партнер відкрив один острівок, проте в подальшому планує розширювати цей бізнес".

CASABLANCA Фото CASABLANCA

В березні острів під ТМ CASABLANCA відкрився в сімферопольському ТРЦ "FM".

Спершу розвиток мережі ТМ Casablanca проходив, в основному, в західному регіоні України. Проте в один момент в компанії з'явилося багато зацікавлених у співпраці потенційних франчайзі у східному та південному напрямках. Тому зараз підібрати для себе біжутерію та аксесуари ТМ Casablanca можуть жителі Луганська, Сєвєродонєцка, Сімферополя та Харкова. Франчайзер продовжує вести переговори з зацікавленими підприємцями зі всієї України. Наступне франчайзингове відкриття відбудеться у травні в Івано-Франківську. Це буде магазин самообслуговування, і вже друга точка у місті.

Разом з тим, компанія постійно поповнює та оновлює асортимент торговельних точок. "Зараз у наших магазинах з'явилося багато яскравого літнього товару. Розширилася кількість пропозицій в напрямку гаманців та аксесуарів для волосся, - розповідає Ігор Пешко. - Ми постійно поновлюємо асортимент та дотримуємось демократичної цінової політики. Це надає нам хороші конкурентні переваги на ринку".

Своїм партнерам компанія пропонує два формати співпраці: "острівець" у торговельно-розважальних центрах площею 5-10 кв.м та великий магазин самообслуговування - 22-70 кв.м. Зараз в мережі близько дві третини "острівців".

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank