Синій Слон: бізнес з любов’ю до дітей

Вівторок
23.04.2013
Франшиза видавництва персоналізованих книг стартувала в Україні
 

У 2012 році чеська концепція "Синій Слон", в основі якої лежить створення персоналізованих книг для дітей, вийшла на вітчизняний ринок за допомогою мастер-франчайзингу. Український партнер компанії, Віктор Шабанов, став офіційним представником видавництва в Україні та взявся за залучення франчайзі. Тепер під торговельною маркою "Синій Слон" можуть працювати як підприємці з налагодженими ринками збуту, так і люди, що прониклися любов'ю до дітей та прагнуть змін у своєму житті. "Оскільки проект має освітній характер, важливо, щоб у минулому партнер мав певне відношення до навчальних програм, - стверджує Віктор Шабанов. - Також вітається, якщо у франчайзі вже є досвід ведення власного бізнесу або здійснення прямих продажів".

Перед тим, як розпочати роботу під логотипом "Синій Слон" підприємцеві необхідно обрати ту ринкову нішу, в якій він почуватиметься найбільш комфортно і яка принесе йому найкращі прибутки. "Франчайзі може співпрацювати з корпоративними клієнтами, відділами освіти, навчальними закладами або конкретними споживачами, - розповідає Віктор Шабанов. - Ми аналізуємо місцевий ринок та допомагаємо партнерові визначитися з цільовою аудиторією".

Для створення персоналізованих книг для дітей використовуються стандартизовані сюжети. Змінюються лише імена головних та другорядних героїв, місто проживання дитини та присвята на перших сторінках. Починаючи з 2010 року компанія співпрацює з молодими письменниками та ілюстраторами. Тому кількість сюжетів постійно поповнюється. "Залучатимемо молодих митців і в Україні, - розповідає Віктор Шабанов. - Таким чином ми не лише урізноманітнимо наш асортимент, але й підтримаємо молодих авторів та художників. Також плануємо організувати загальнонаціональну програму клубів "Синього Слона", де батьки-клієнти зможуть відвідувати семінари, присвячені дитячій психології і актуальним питанням дитячого виховання".

Для того, щоб розпочати бізнес під ТМ "Синій Слон", необхідно володіти мінімальними інвестиціями в розмірі від 7 тис. грн. Вартість ліцензії на 50 тис. населення становить 4 тис. грн, проте, якщо франчайзі бажає охопити більшу територію, вона збільшується до 8-15 тис. грн.


популярне на форумі

Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016
Как открыть рекламное агентство. Бизнес-план

головне щоб структура бізнес плану відповідала стандартам (для якісних підприємств)

2 коментар
остання 12.04.2016