Понеділок
29.04.2013
"Навесні, коли наплив туристів збільшується на 60%, власну справу розпочинати найкраще", - стверджує керівник відділу франчайзингу мережі "Join UP Турагенція" Наталія Контемир
 

Які головні тенденції простежуються у вітчизняній туристичній галузі в період літнього відпочинку?
Після 120 днів зими спраглі за сонцем українці активно готуються до літнього відпочинку. За статистичними даними, основними літніми напрямками 2012 року були: Греція (15%),Туреччина (22,6%), Єгипет(12,6%), Хорватія (10,3%), Болгарія (9,1%), Чорногорія (8,8%), Іспанія (8,1%), ОАЕ (2,2%), Туніс (2,2%), Кіпр (1,6%). Ці ж тенденції, за прогнозами, залишаться і в цьому році з невеликими змінами у відсотковому відношенні. Загалом спостерігається спад зацікавленості українських туристів у напрямках Туреччина і Єгипет. За даними дослідження Forbes, в середньому Туреччина і Єгипет втратять в цьому році 5-10%, тоді як з’явилась більш дешева і якісна альтернатива відпочинку у Європі – Іспанія і Греція.

Якими з цих напрямків займається туроператор Join UP!?

Всі найпопулярніші напрямки широко представлені у Багатопрофільного туристичного оператора Join UP!, а по даним дослідження "Банко", зараз Join UP! є лідером по напрямкам ОАЕ, Болгарія та Чорногорія. Крім того, в геометричній прогресії набирають обертів такі напрямки, як Греція, Хорватія, Іспанія, Туніс та Кіпр. Тому саме навесні, коли наплив туристів сезонно збільшується на 60%, найкраще зайнятися розвитком власного бізнесу у цій галузі. Високі результати - як кількісні, так і якісні, - гарантовані.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію