DepilConcept дає "гарантію рентабельності"

Середа
17.04.2013
Завдяки новій фінансовій моделі франчайзингові заклади мережі салонів краси досягають рентабельності вже за перший місяць діяльності
 

Компанія, якій належить франшиза DepilConcept, дебютувала на потугальському ринку 6 років тому. У 2011 році франчайзер прийняв рішення про вихід на ринки інших країн, включаючи український, за допомогою мастер-франчайзингу. Разом з розширенням партнерської мережі компанія працювала й над вдосконаленням пропонованої бізнес-концепції. Тепер всі франчайзі DepilConcept можуть отримати "гарантію рентабельності": підтвердження того, що вихід на точку рентабельності відбувається протягом першого місяця діяльності.

"Якщо бізнес-партнер використовує ноу-хау DepilConcept та ретельно дотримується рекомендацій щодо управління, вже за перший місяць салон досягає продажів, які повністю покривають витрати цього періоду роботи, - стверджує польський мастер-франчайзі компанії Марта Шимчак. - Ця система вже підтвердила свою дієвість в інших країнах. Одже, у нас є цінний досвід, яким можемо поділитися зі своїми партнерами".

Бізнес-ідею з "гарантією рентабельності" можуть застосовувати й вже існуючі салони краси. Їм компанія пропонує ліцензію DepilConcept Inside. В рамках такої співпраці кожен салон може продовжувати надавати свої послуги, користуючись при цьому головними перевагами франшизи DepilConcept.

За фінансовими підсумками І кварталу 2013 року прибутки компанії DepilConcept зросли на 65% у порівнянні з попереднім роком.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію