16.04.2013

McFoxy вдвічі скорочує витрати

Завдяки співпраці з новими постачальниками бюджет на відкриття франчайзингового ресторану ТМ McFoxy зменшується до $ 65 тис.

Наприкінці 2012, коли компанія McFoxy запропонувала вітчизняним підприємцям співпрацю на умовах франчайзингу, відкриття однойменного ресторану вимагало інвестицій в розмірі від $ 180 тис. Зараз витрати на базове укомплектування майбутнього закладу скоротилися до $ 65 тыс. А, якщо рахувати разом із паушальним внеском, початок бізнесу з ТМ McFoxy забере менше, ніж $ 100 тис.

McFoxy Фото McFoxy

Зараз мережа McFoxy об’єднує 11 ресторанів на території України.

"Для того, щоб оптимізувати можливості входу в бізнес, ми вирішили розпочати співпрацю з вітчизняними виробниками обладнання та взаємодіяти з європейськими постачальниками без посередників, - розповідає заступник директора ТОВ "Макфоксі" Андрій Борсук. - Зараз ми ведемо переговори з великою кількістю зацікавлених у бізнесі від McFoxy підприємців. Завдяки зменшенню стратегічних витрат їм буде значно легше відкрити ресторан швидкого харчування під проводом кваліфікованих спеціалістів нашої компанії".

Своїм франчайзі компанія пропонує два варіанти співпраці: фуд-корт та повноцінний ресторан. Швидкість окупності залежить від обраного формату та місця розташування закладу. Зараз в Україні працює 11 власних закладів McFoxy: в Києві, Борисполі та Сумах. Пріоритетними для розвитку франчайзингової мережі компанія вважає великі та малі міста. Адже, якщо раніше франчайзер орієнтувався лише на крупні населені пункти, то тепер, з огляду на рентабельність оновленої пропозиції, залучатиме до співпраці й невеликі.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
McFoxy вдвічі скорочує витрати

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank