McFoxy вдвічі скорочує витрати

Вівторок
16.04.2013
Завдяки співпраці з новими постачальниками бюджет на відкриття франчайзингового ресторану ТМ McFoxy зменшується до $ 65 тис.
 

Наприкінці 2012, коли компанія McFoxy запропонувала вітчизняним підприємцям співпрацю на умовах франчайзингу, відкриття однойменного ресторану вимагало інвестицій в розмірі від $ 180 тис. Зараз витрати на базове укомплектування майбутнього закладу скоротилися до $ 65 тыс. А, якщо рахувати разом із паушальним внеском, початок бізнесу з ТМ McFoxy забере менше, ніж $ 100 тис.

"Для того, щоб оптимізувати можливості входу в бізнес, ми вирішили розпочати співпрацю з вітчизняними виробниками обладнання та взаємодіяти з європейськими постачальниками без посередників, - розповідає заступник директора ТОВ "Макфоксі" Андрій Борсук. - Зараз ми ведемо переговори з великою кількістю зацікавлених у бізнесі від McFoxy підприємців. Завдяки зменшенню стратегічних витрат їм буде значно легше відкрити ресторан швидкого харчування під проводом кваліфікованих спеціалістів нашої компанії".

Своїм франчайзі компанія пропонує два варіанти співпраці: фуд-корт та повноцінний ресторан. Швидкість окупності залежить від обраного формату та місця розташування закладу. Зараз в Україні працює 11 власних закладів McFoxy: в Києві, Борисполі та Сумах. Пріоритетними для розвитку франчайзингової мережі компанія вважає великі та малі міста. Адже, якщо раніше франчайзер орієнтувався лише на крупні населені пункти, то тепер, з огляду на рентабельність оновленої пропозиції, залучатиме до співпраці й невеликі.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015