16.04.2013

McFoxy вдвічі скорочує витрати

Завдяки співпраці з новими постачальниками бюджет на відкриття франчайзингового ресторану ТМ McFoxy зменшується до $ 65 тис.

Наприкінці 2012, коли компанія McFoxy запропонувала вітчизняним підприємцям співпрацю на умовах франчайзингу, відкриття однойменного ресторану вимагало інвестицій в розмірі від $ 180 тис. Зараз витрати на базове укомплектування майбутнього закладу скоротилися до $ 65 тыс. А, якщо рахувати разом із паушальним внеском, початок бізнесу з ТМ McFoxy забере менше, ніж $ 100 тис.

McFoxy Фото McFoxy

Зараз мережа McFoxy об’єднує 11 ресторанів на території України.

"Для того, щоб оптимізувати можливості входу в бізнес, ми вирішили розпочати співпрацю з вітчизняними виробниками обладнання та взаємодіяти з європейськими постачальниками без посередників, - розповідає заступник директора ТОВ "Макфоксі" Андрій Борсук. - Зараз ми ведемо переговори з великою кількістю зацікавлених у бізнесі від McFoxy підприємців. Завдяки зменшенню стратегічних витрат їм буде значно легше відкрити ресторан швидкого харчування під проводом кваліфікованих спеціалістів нашої компанії".

Своїм франчайзі компанія пропонує два варіанти співпраці: фуд-корт та повноцінний ресторан. Швидкість окупності залежить від обраного формату та місця розташування закладу. Зараз в Україні працює 11 власних закладів McFoxy: в Києві, Борисполі та Сумах. Пріоритетними для розвитку франчайзингової мережі компанія вважає великі та малі міста. Адже, якщо раніше франчайзер орієнтувався лише на крупні населені пункти, то тепер, з огляду на рентабельність оновленої пропозиції, залучатиме до співпраці й невеликі.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank