Понеділок
15.04.2013
Асортимент магазинів новоствореного франчайзера складається з чоловічого одягу стилів casual та classic
 

Мережа магазинів чоловічого одягу німецької торговельної марки VAISMANN розвиватиметься в Україні по франчайзингу. Зараз бренд об'єднує сім торговельних точок, розташованих в Одесі, Києві, Луганську, Дніпропетровську, Харкові та Кіровограді. "Подальший розвиток мережі відбуватиметься у містах-мільйонниках та обласних центрах. При цьому компанія відкриватиме як партнерські магазини, так і власні, - розповідає Тетяна Литвинова, директор роздрібної мережі магазинів VAISMANN. - У нас ще зовсім не заповнена західна та центральна частина України. Тож надалі особливо активно працюватимемо в цьому напрямку. Незабаром відбудеться відкриття нових магазинів в Сімферополі, Києві та Львові".

Асортимент магазинів VAISMANN представлений стильовими напрямками New classic (енергійний та класичний), Sax'n (вільний та індивідуальний) та i'd (креативний та зухвалий). "Особливістю нашої торговельної марки є те, що у ній поєднуються моделі стилю casual та classic. При цьому "класика" - це абсолютно нові моделі та незвичайні дизайнерські рішення", - зазначає Тетяна Литвинова.

Для відкриття магазину під ТМ VAISMANN необхідні інвестиції в розмірі від 80 до 100 тис. доларів. При цьому роялті та будь-які інші відрахування - відсутні. "На європейському ринку бренд VAISMANN присутній з 1996 року і вже здобув своє визнання. В Україні марка ще досить молода. Ми йдемо на зустріч нашим потенційним партнерам, адже хочемо, щоб їхній бізнес розвивався успішно, а бренд ставав все більш впізнаваним", - стверджує Тетяна Литвинова.

Для запуску франчайзингового проекту знадобляться 2-3 місяці. Орієнтовний термін окупності становить до 18 місяців та залежить від регіону, площі магазину та популярності ТЦ, в якому він розташовуватиметься. Підбір вдалого приміщення - передумова успішного доступу. А тому франчайзер здійснює аналіз місцевого ринку та обраних ТЦ, щоб потім порадити франчайзі найбільш оптимальний варіант.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію