15.04.2013

VAISMANN компонує стилі

Асортимент магазинів новоствореного франчайзера складається з чоловічого одягу стилів casual та classic

Мережа магазинів чоловічого одягу німецької торговельної марки VAISMANN розвиватиметься в Україні по франчайзингу. Зараз бренд об'єднує сім торговельних точок, розташованих в Одесі, Києві, Луганську, Дніпропетровську, Харкові та Кіровограді. "Подальший розвиток мережі відбуватиметься у містах-мільйонниках та обласних центрах. При цьому компанія відкриватиме як партнерські магазини, так і власні, - розповідає Тетяна Литвинова, директор роздрібної мережі магазинів VAISMANN. - У нас ще зовсім не заповнена західна та центральна частина України. Тож надалі особливо активно працюватимемо в цьому напрямку. Незабаром відбудеться відкриття нових магазинів в Сімферополі, Києві та Львові".

Vaismann фото мережа магазинів чоловічого одягу франчайзинг Німеччина Фото Vaismann

Бренд VAISMANN був започаткований у 1996 році у німецькому місті Аугсбург.

Асортимент магазинів VAISMANN представлений стильовими напрямками New classic (енергійний та класичний), Sax'n (вільний та індивідуальний) та i'd (креативний та зухвалий). "Особливістю нашої торговельної марки є те, що у ній поєднуються моделі стилю casual та classic. При цьому "класика" - це абсолютно нові моделі та незвичайні дизайнерські рішення", - зазначає Тетяна Литвинова.

Для відкриття магазину під ТМ VAISMANN необхідні інвестиції в розмірі від 80 до 100 тис. доларів. При цьому роялті та будь-які інші відрахування - відсутні. "На європейському ринку бренд VAISMANN присутній з 1996 року і вже здобув своє визнання. В Україні марка ще досить молода. Ми йдемо на зустріч нашим потенційним партнерам, адже хочемо, щоб їхній бізнес розвивався успішно, а бренд ставав все більш впізнаваним", - стверджує Тетяна Литвинова.

Для запуску франчайзингового проекту знадобляться 2-3 місяці. Орієнтовний термін окупності становить до 18 місяців та залежить від регіону, площі магазину та популярності ТЦ, в якому він розташовуватиметься. Підбір вдалого приміщення - передумова успішного доступу. А тому франчайзер здійснює аналіз місцевого ринку та обраних ТЦ, щоб потім порадити франчайзі найбільш оптимальний варіант.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
VAISMANN компонує стилі

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 280 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank