12.04.2013

Поляна: вино для франчайзингу

Мережа виномаркетів вперше розвиватиметься в Україні за партнерською схемою

Компанія, яка займається розвитком мережі виномаркетів ТМ "Поляна", вирішила стати на шлях франчайзингу. Партнерські магазини бренду відкриватимуться у містах з кількістю населення від 50 тис. чоловік. "Наші франчайзі зможуть розвивати свій бізнес навіть у тих регіонах, де магазини ТМ "Поляна" вже представлені. Ми ж допоможемо їм підібрати вдале місцерозташування та слідкуватимемо за тим, щоб на ринку не відбулося перенасичення, - стверджує Володимир Лагоцький, директор департаменту франчайзингу мережі виномаркетів "Поляна". - Партнери матимуть можливість започаткувати власну справу у різних масштабах: відкрити один виномаркет або ж зайнятися розвитком всієї мережі у визначеному регіоні".

Поляна Фото Мережа виномаркетів "Поляна"

Більше 30 виномаркетів ТМ "Поляна" працює зараз на території України.

Франчайзингові магазини ТМ "Поляна" розташовуватимуться у місцях активного людського трафіку: на центральних вулицях, ринках, вокзалах та у супермаркетах. Середні розміри існуючих виномаркетів коливаються в межах 500-550 м2, однак відкриття франчайзингової точки потребуватиме приміщення з торговельною площею від 300 м2.

Розмір інвестицій розраховуватиметься для кожного франчайзі індивідуально та залежатиме від площі майбутнього магазину. Для ремонту та облаштування 1 м2 приміщення знадобиться $ 165. Сума паушального внеску також співвідноситься із площею виномаркетів та становить $ 200 м2, а роялті - 1 тис. грн в місяць. "Перед початком співпраці з ТМ "Поляна" потенційний партнер точно може розрахувати, скільки коштів потрібно вкласти в оформлення об'єкту та організацію його роботи", - стверджує Володимир Лагоцький.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank