12.04.2013

Поляна: вино для франчайзингу

Мережа виномаркетів вперше розвиватиметься в Україні за партнерською схемою

Компанія, яка займається розвитком мережі виномаркетів ТМ "Поляна", вирішила стати на шлях франчайзингу. Партнерські магазини бренду відкриватимуться у містах з кількістю населення від 50 тис. чоловік. "Наші франчайзі зможуть розвивати свій бізнес навіть у тих регіонах, де магазини ТМ "Поляна" вже представлені. Ми ж допоможемо їм підібрати вдале місцерозташування та слідкуватимемо за тим, щоб на ринку не відбулося перенасичення, - стверджує Володимир Лагоцький, директор департаменту франчайзингу мережі виномаркетів "Поляна". - Партнери матимуть можливість започаткувати власну справу у різних масштабах: відкрити один виномаркет або ж зайнятися розвитком всієї мережі у визначеному регіоні".

Поляна Фото Мережа виномаркетів "Поляна"

Більше 30 виномаркетів ТМ "Поляна" працює зараз на території України.

Франчайзингові магазини ТМ "Поляна" розташовуватимуться у місцях активного людського трафіку: на центральних вулицях, ринках, вокзалах та у супермаркетах. Середні розміри існуючих виномаркетів коливаються в межах 500-550 м2, однак відкриття франчайзингової точки потребуватиме приміщення з торговельною площею від 300 м2.

Розмір інвестицій розраховуватиметься для кожного франчайзі індивідуально та залежатиме від площі майбутнього магазину. Для ремонту та облаштування 1 м2 приміщення знадобиться $ 165. Сума паушального внеску також співвідноситься із площею виномаркетів та становить $ 200 м2, а роялті - 1 тис. грн в місяць. "Перед початком співпраці з ТМ "Поляна" потенційний партнер точно може розрахувати, скільки коштів потрібно вкласти в оформлення об'єкту та організацію його роботи", - стверджує Володимир Лагоцький.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Поляна: вино для франчайзингу

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 281 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank