11.04.2013

MY Culture додає кафе

Британська компанія, яка шукає франчайзі в Україні, розширює можливості співпраці

Наприкінці 2012 року британська мережа йогурт-барів під ТМ MY Culture оголосила про свої наміри вийти на український ринок. Вітчизняним підприємцям компанія запропонувала два варіанти співпраці: мастер-франчайзинг та відкриття брендового кіоску. Зараз франчайзер взявся за розвиток нового формату: MY Culture Cafe. Відкриття закладу потребує інвестицій в розмірі від 30 до 30 тис. фунтів стерлінгів та приміщення з площею не менше 100 м2.

MY Culture Фото MY Culture

Асортимент бренду MY Culture включає в себе різноманіття натурального та замороженого йогурту, супи і салати, що заправляються йогуртом, суші з йогурту, свіжі фрукти та овочі у поєднанні з йогуртом, кондитерські вироби, фруктові, йогуртові коктейлі і шейки.

Меню закладів MY Culture Cafe поєднуватиме в собі сучасну эвропейську кухню та страви, виготовлені на базі замороженого та незамороженого йогурту. Новий формат, вважають у компанії, має хороші перспективи на ринках різних міст. "Бізнес у сфері громадського харчування - затребуваний у всьому світі, - йдеться у презентації нової франшизи. - Унікальні продукти та сервіс - величезна потреба не лише міських, але й провінційних ринків, оскільки чоловіки та жінки відчувають психологічну потребу виглядати та відчувати себе добре".

Одним із способів співпраці з франчайзером MY Culture є придбання мастер-ліцензії терміном на 20 років. Цей варіант передбачає одноразовий фінансовий внесок з подальшою можливістю продажу субфраншиз у своєму регіоні. За умовами договору мастер-франчайзі отримуватиме 50% від роялті та 50% прибутку від проданої продукції.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank