11.04.2013

MY Culture додає кафе

Британська компанія, яка шукає франчайзі в Україні, розширює можливості співпраці

Наприкінці 2012 року британська мережа йогурт-барів під ТМ MY Culture оголосила про свої наміри вийти на український ринок. Вітчизняним підприємцям компанія запропонувала два варіанти співпраці: мастер-франчайзинг та відкриття брендового кіоску. Зараз франчайзер взявся за розвиток нового формату: MY Culture Cafe. Відкриття закладу потребує інвестицій в розмірі від 30 до 30 тис. фунтів стерлінгів та приміщення з площею не менше 100 м2.

MY Culture Фото MY Culture

Асортимент бренду MY Culture включає в себе різноманіття натурального та замороженого йогурту, супи і салати, що заправляються йогуртом, суші з йогурту, свіжі фрукти та овочі у поєднанні з йогуртом, кондитерські вироби, фруктові, йогуртові коктейлі і шейки.

Меню закладів MY Culture Cafe поєднуватиме в собі сучасну эвропейську кухню та страви, виготовлені на базі замороженого та незамороженого йогурту. Новий формат, вважають у компанії, має хороші перспективи на ринках різних міст. "Бізнес у сфері громадського харчування - затребуваний у всьому світі, - йдеться у презентації нової франшизи. - Унікальні продукти та сервіс - величезна потреба не лише міських, але й провінційних ринків, оскільки чоловіки та жінки відчувають психологічну потребу виглядати та відчувати себе добре".

Одним із способів співпраці з франчайзером MY Culture є придбання мастер-ліцензії терміном на 20 років. Цей варіант передбачає одноразовий фінансовий внесок з подальшою можливістю продажу субфраншиз у своєму регіоні. За умовами договору мастер-франчайзі отримуватиме 50% від роялті та 50% прибутку від проданої продукції.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
MY Culture додає кафе

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 280 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank