Середа
03.04.2013
До кінця квітня у всіх турагенціях мережі "Join UP Турагенція" відбудеться ребрендінг
 

Вже скоро турагенції мережі матимуть інше візуальне оформлення. Влітку 2012 року відбувся ребрендінг туроператора Join UP!, проте зовнішнього вигляду партнерських агенцій компанія не міняла. "На початку березня туроператор Join UP! став туристичним партнером телевізійного шоу "Холостяк 3", - розповідає керівник відділу франчайзингу мережі "Join UP Турагенція" Наталія Контемир. - Ми зрозуміли, що клієнти, які дивитимуться цю передачу, трішки губитимуться. Адже, хоч звучання назви туроператора та турагенцій схоже, однак візуально - це різні бренди. Тому було прийнято рішення провести глобальний ребрендінг мережі. До кінця квітня всі агенції "Join UP Турагенція" функціонуватимуть під новим логотипом. Відкриття першої точки в оновленому форматі відбулося 30 березня в київському ТЦ "Альта-Центр", що на Петрівці".

Розвиток франчайзингової мережі "Join UP Турагенція" розпочався три роки тому. Зараз під брендом функціонують 52 партнерські та 2 власні турагенції. Компанія співпрацює як з новачками, так і з вже існуючими агенціями. Їхнє відсоткове співвідношення в мережі дорівнює 50/50. "Звісно, специфіка роботи з новачками та агенціями з досвідом відрізняється на першому етапі впровадження в мережу, - стверджує Наталія Контемир. - Адже, з нашого досвіду, у партнерів, які до співпраці з нами були самостійними агенціями, вже за півроку спостерігається 30% зростання фінансових оборотів. Що стосується новачків, вони виходять "в плюс" за перший рік. Через півтори року вони вже дуже добре заробляють".


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності