Бізнес на питній воді: які альтернативи?

Вівторок
26.03.2013
Виробник пунктів розливу питної води пропонує два варіанти співпраці
 

Компанія, якій належить мережа з 14 пунктів розливу питної води у Сімферополі, пропонує українським підприємцям партнерську співпрацю. “Бажаючим розпочати свою справу у цій галузі ми надаємо кілька варіантів взаємодії, - розповідає представник компанії Роман. - Підприємець може придбати у нас вже готові кіоски. В цьому разі укладається договір купівлі-продажу (мінімальна партія - 6 кіосків, вартістю 52 тис. грн кожен). Другий варіант співпраці передбачає отримання права виробляти кіоски самостійно (8 тис. грн за один кіоск). У цьому випадку підписується ліцензійний договір. Разом з тим можемо забезпечити клієнта консультаційними послугами в сфері організації продажів”.

Пункти з продажу питної води розташовуються у спальних районах міста, поруч із зупинками громадського транспорту та неподалеку від великих магазинів. Тобто там, де споживачеві найкомфортніше ними користуватися. Верхня частина такого кіоску складається із великого бака з нержавіючої харчової сталі, що має хороші теплоізоляційні характеристики. В нижній частині пункту знаходиться торговий павільйон. Така двоярусна конструкція допомагає організувати торгівлю іншими товарами, збільшити площу торговельних вітрин, підключити необхідне торговельне обладнання та розмістити рекламу.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності