22.03.2013

Азбука вкуса має грандіозні плани

Рітейлер не тільки виходить на ринок України, але й будує великі торговельні центри в Росії

Наприкінці січня російська мережа супермаркетів преміум-класу "Азбука вкуса" взялася за пошук персоналу для обслуговування першого київського магазину. Рітейлер відмовився від можливості франчайзингової співпраці та вирішив вийти на наш ринок самостійно. Як виявилося, український дебют - не єдина яскрава новина компанії. Тепер "Азбука вкуса" оголосила про свій намір збудувати на території московського регіону та Ленінградської області 15 нових торговельних комплексів. В цей проект рітейлер планує вкласти $ 150 млн.

всередині магазину Фото Азбука вкуса

Асортимент "Азбуки вкуса" складається з 18 тис. найменувань свіжих продуктів, делікатесів, готових страв власного приготування та елітного алкоголю.

Головною спонукою до такого рішення стала, як відзначають в компанії, нестача зручних та якісних торговельних центрів сегменту "середній плюс" у країні, і в Московській області зокрема. Тому в якості головних напрямків розбудови торговельних центрів "Азбука вкуса" вибрала Київське та Мінське шосе, а також - Нову Ригу.

Об'єкти займатимуть площу до 4 тис. м2 та надаватимуть в оренду місця для закладів громадського харчування, хімчисток, перукарень та інших одиниць малого бізнесу.

Мережа супермаркетів преміум-класу "Азбука вкуса" була заснована у 1997 році. На сьогодні вона об'єднує 52 магазини на території Москви, Московської області та Санкт-Петербургу. До 2018 року компанія хоче розширити мережу до 130 торговельних точок. Розвиток української мережі стане невід'ємною складовою цієї стратегії.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Азбука вкуса має грандіозні плани

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank