Британська транснаціональна корпорація Tesco PLC стала власником 100% акцій мережі ресторанів Giraffe. На цю покупку рітейлер витратив 48,6 млн фунтів. Тепер заклади торговельної марки відкриватимуться на території великих магазинів Tesco. Поки що - тільки у Великобританії.
"Площа великих магазинів дозволяє нам виділити зони, в яких би вся сім'я могла чудово провести час. Ресторани Giraffe дуже популярні серед цієї групи клієнтів, - стверджує Кевін Грейс, комерційний директор Tesco. - Ця інвестиція повинна стати доданою вартістю до головного бізнесу компанії у харчовій галузі".
Засновниками мережі ресторанів Giraffe є подружжя Рассела та Джульєтти Жоффе. Перший заклад відкрився в 1998 році у північній частині Лондона. Зараз мережа об'єднує 48 власних та франчайзингових закладів у Великобританії (включаючи більшість британських аеропортів) та Дубаях.
Tesco - не перший продуктовий рітейлер, який вирішив відкривати ресторани на території своїх супермаркетів. Раніше подібна ідея вже з'являлася у Carrefour та Real. Так, нещодавно в супермаркеті Carrefour, що розташовується у варшавському ТЦ "Аркадія", почав працювати заклад McDonald's. Однак, цей випадок став єдиноразовим для обох мереж.
читати статті
У жовтні в польському місті Вроцлав відкрився перший ресторан сучасної кухні за франшизою Nai.
Meat Bar від «М`ясторія» — це заклад сучасного формату fast casual, в основі якого лежить шаурма та бургери з томленим м’ясом
Зручна концепція поєднала у собі смакові вподобання поцінювачів свіжої випічки, кондитерських смаколиків та свіжої кави.
Відкриваючи піцерію, кожен підприємець мріє про успіх, унікальність та розширення свого бізнесу.
Хто отримав нагороду UBA 2023?
найчайтіше читане
В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу
Тест на підприємництво
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
популярне на форумі
Нова франшиза: Doshi Doshi
Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?
Формат TAKE AWAY для магазинов суши
Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...
Taco Bell собирается в Россию
Хочу эту франшизу
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока
Давай откроем этот бизнес в Беларуси.
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.
Полезная информация
Собственный сэндвич-бар с FreshLine
Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...
Макдональдс в цифрах
Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst
Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...