RALF RINGER і Gucci - з однієї фабрики?

Понеділок
18.03.2013
Матеріали для пошиття взуття франчайзер замовляє у виробників, з якими співпрацюють відомі у світі бренди
 

Компанія, якій належить бренд RALF RINGER, зуміла розвинути в Росії мережу з більш ніж 100 власних та 53 франчайзингових монобрендових магазинів. Тепер черга дійшла й до України. Зараз в нашій державі працює 6 власних та 3 франчайзингові точки RALF RINGER. Проте франчайзер націлений на активну експансію вітчизняного ринку. "В українського ринку взуття - значний потенціал. Це - непахане поле, на якому ми хочемо отримати провідні позиції, - розповідає офіційний дистриб'ютор RALF RINGER в Україні Олексій Сивак. - Зараз найбільш пріоритетною площадкою для нових відкриттів для нас є столиця. Проте партнерів шукаємо у всіх великих містах України".

Взуття RALF RINGER виробляється з сировини, яку компанія ретельно відбирає у всьому світі. "Підошву виготовляємо самостійно. Матеріали верху постачаються з європейських країн, в основному - з Італії, - зазначає Олексій Сивак. - Матеріали верху закуповуються як в Росії, так і поставляються з європейських країн, в основному - з Італії, - відзначає Олексій Сивак. - У класичних фасонах використовується шкіра вищої якості, якою користуються Gucci та інші італійські преміум-бренди, і тому ми знаємо їхні секрети в підборі шкір!"

Для того, щоб відкрити магазин під ТМ RALF RINGER, необхідно володіти інвестиціями в розмірі від $ 85 тис. та мати в наявності приміщення площею 50 м2 у місці з високим рівнем купівельного трафіку. Компанія забезпечує своїх партнерів допомогою у підборі асортименту, навчанням персоналу та комплексним аналізом продажів. Окупаеться проект RALF RINGER за термін від 20 до 24 місяців.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти