Два тижні тому столична мережа магазинів з продажу натуральних, екологічних продуктів харчування під ТМ "Еко-лавка" поповнилася бутіком нового формату. Торговельна точка розташовується у приміщенні з розмірами 48 м2, тоді як інші магазини мережі займають площу від 14 до 40 м2. "Магазин зроблений в дуже цікавому, незвичному стилі та розміщується у центральній частині міста, - розповідає директор з розвитку компанії "I-Eco" Олександр Петренко. - Ми значно розширили асортимент торговельної точки та продовжуємо далі працювати в цьому напрямку. Так, вже незабаром бутік реалізовуватиме таку свіжу продукцію, як кури, яйця тощо. Зараз компанія веде перемовини з хорошим постачальником. Якщо нововведення матиме позитивний ефект, поступово впроваджуватимемо його і в інших магазинах мережі".
Під ТМ "Еко-лавка" працює на сьогодні 10 власних та 9 франчайзингових закладів у місті Києві. У столиці компанія планує відкрити ще кілька франчайзингових точок, а потім взятися виключно за розвиток власної мережі. Що ж стосується регіонів, то тут I-Eco активно шукає партнерів, які повністю куруватимуть роботу на своїй території. Франчайзі, які візьмуться за розвиток мережі у своєму місті, отримують на це ексклюзивні права.
Для відкриття магазину "Еко-лавка" необхідне приміщення площею від 14 до 40 м2, а також - інвестиції в сумі від 80 тис. грн та вище. Окупність проекту становить від 4-х місяців. Компанія розглядає можливість партнерських відкриттів у містах з кількістю населення від 300 тис. чоловік.
читати статті
Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».
Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.
Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.
Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.
Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.
найчайтіше читане
Як заробити на станції техобслуговування автомобіля
В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності
Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується
Тест на підприємництво
Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію
популярне на форумі
Летнее
Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...
Rozetka йде в доставку їжі
Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план
Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг
Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...
DeSheli - осторожно, мошенники!
У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....
DeSheli - осторожно, мошенники!
09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена встретила любезно, провела первый...
DeSheli - осторожно, мошенники!
Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...
Эко-лавка ищет партнеров
Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...