05.03.2013

Crocs: франчайзинг без конкурентів?

Компанія, яка спеціалізується на виробництві та реалізації інноваційного взуття у стилі casual, розвиває партнерську мережу в Україні

З моменту винайдення матеріалу CROSLITE у США минуло вже більше 10 років. З цього часу під брендом Crocs відкрилося понад 1,5 тис. магазинів інноваційного взуття сегменту casual у 125 країнах світу. В Україну компанія вийшла у 2008 році. На сьогодні під ТМ Crocs у нашій державі функціонує 12 франчайзингових магазинів. Компанія налаштована на активний розвиток партнерської мережі. "На вітчизняному ринку у Crocs немає конкурентів, - стверджує Олена Тєряєва, представник бренду Crocs в Україні. - Адже, через специфіку продукції, взуттєві бренди ніколи не були конкурентами нашої торговельної марки. Тому мережі магазинів Crocs є куди зростати".

Crocs Фото Crocs

Оптимальним для успішного функціонування магазину Crocs є приміщення з площею 50-80 м2.

Магазини Crocs працюють в 9-ти містах України. Основна кількість торговельних точок сконцентрована у столиці та на півдні країни. "Порівняно з будь-яким іншим взуттям для відпочинку, пляжу та яхт за своєю зручністю Crocs знаходиться поза конкуренцією. Тому магазини, що розташовуються у теплих, південних регіонах, користуються певними перевагами, - зазначає Олена Тєряєва. - Відкрита в курортному містечку точка в період з травня по жовтень отримує значну частину річних прибутків".

Надалі компанія, яка займається розвитком мережі Crocs в Україні, має намір відкривати партнерські магазини у містах з кількістю населення від 300 тис. чоловік. Франчайзер віддає перевагу великим торговельним центрам та центральним вулицям міста. Оптимальним для успішного функціонування цього бізнесу є приміщення з площею 50-80 м2. Проте компанія практикує індивідуальний підхід до кожного партнера, і тут можливі варіації. Так, у столичному ТРЦ "Sky Mall" функціонує магазин площею 28 м2, а розміри торговельної точки, розташованої на центральній набережній Ялти сягають 125 м2.

Партнерів бренду Crocs компанія забезпечує комплексною маркетинговою підтримкою. "Щомісяця ми промуємо нашу продукцію через модні молодіжні видання. Так, цієї весни ми співпрацюємо з такими виданнями як "MINI", "LQ","JOY", "Точка" та "Intercity magazine". Також виступаємо спонсором проектів "Студреспубліки", торіч спонсорували "Пробіг під каштанами". Ведемо активну підтримку наших партнерів зовнішньою рекламою (борди, лайт бокси, реклама на наземному транспорті), - розповідає Олена Тєряєва. - Крім цього, буває й така реклама, до створення якої ми не докладаємо жодних зусиль. Так, взуття Crocs можна побачити під час перегляду багатьох американських та вітчизняних фільмів, або ж випадково зустріти у ЗМІ фото відомої зірки, політика чи бізнесмена, взутих у Crocs".

На сьогодні CROCS - це відомий дизайнерський бренд в стилі casual lifestyle, модельний ряд якого активно розширює асортимент. Дитячі та дорослі чоботи-дощовики - хіт продажів в осінньо-весняний період. А вже цієї зими в магазинах з'явилося взуття на натуральному хутрі, температурний режим якого витримує до -30 градусів.

Для того, щоб відкрити магазин під ТМ Crocs, необхідно володіти інвестиціями в розмірі від $ 30 тис. Франчайзер бере на себе навчання персоналу, допомагає у створенні дизайн-проекту, забезпечує участю у маркетинговій програмі.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Crocs: франчайзинг без конкурентів?

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1167 коментарів, 278 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank