04.03.2013

Франчайзинг 2013: підсумки події

В період з 26 лютого по 1 березня в приміщенні "КиївЕкспоПлаза" відбулася дев’ята спеціалізована виставка "Франчайзинг-2013"

З 26 лютого по 1 березня столичний виставковий центр "КиївЕкспоПлаза" зібрав підприємців, зацікавлених у розвитку франчайзингу в Україні. Відвідувачі події мали змогу підібрати для себе бізнес на будь-який смак та кишеню. Цінове різноманіття франчайзингових пропозицій варіювалося в межах від $ 650 до $2.000.000. Свої бізнес-концепції презентували франчайзери з Італії, Франції, Білорусі, Росії та України.

Франчайзинг 2013 Фото Євроіндекс

Директор компанії PROFIT system Міхал Вішнєвські разом з іншими почесними гостями відкриває виставку "Франчайзинг-2013".

Директор компанії PROFIT system Міхал Вішнєвські взяв участь в урочистому відкритті виставки. "Минулого року Польща та Україна спільно організували Чемпіонат Європи з футболу. Організація цього чемпіонату мала великий успіх, незважаючи на те, що наші національні збірні не дійшли до фіналу, - зазначив він. - Проте я бачу тут багато спільного із франчайзингом. Адже для багатьох людей це було першою причиною відвідати Україну і Польщу. Зараз ми бачимо багато людей, які працюють або починають працювати по франчайзингу, і сподіваємось, що Україна й надалі буде розширювати свої можливості в цій сфері у всьому світі".

Ломбард Благо

Один з лідерів українського ринку ломбардних послуг, Лобард "Благо", на початку 2013 року запропонував підприємцям співпрацю на умовах франчайзингу. Виставка "Франчайзинг-2013" стала для компанії періодом активних переговорів. Фото компанії "Євроіндекс".

Крім презентації франшиз виставка "Франчайзинг-2013" передбачала також тематичні тренінги та семінари. Консалтингова компанія PROFIT system (видавець журналу “Ідеи Бизнеса ФРАНЧАЙЗИНГ” та порталу Franchising.ua) стала організатором семінарів на теми: "Огляд ринку франчайзингу, стан і тренди" та "Як знайти франчайзі? Досвід та практичні рекомендації щодо пошуку та залучення партнерів". Спікером семінарів виступила директор компанії PROFIT system в Україні Лілія Сідельник .

Tea House

Компанія Tea House не лише знайомила відвідувачів зі своєю франчайзинговою пропозицією, але й реалізовувала чайну продукцію. Фото компанії "Євроіндекс".

Разом з тим, "Франчайзинг-2013" став не лише місцем експозиції франшиз, але й можливістю популяризації своєї продукції. Цією опцією скористалися такі компанії, як 7 Camicie (чоловічий та жіночий одяг), "Львівська майстерня шоколаду" (солодощі), "Еко-лавка" (екопродукція), "Форнетті" (гаряча випічка), Don Pedro (кавові напої) та інші.

Из деревни

Компанія "Промдекс Україна", перший в Україні франчайзер, що пропонує відкривати інтернет-магазини екологічно чистої продукції, отримала багато зацікавлених у співпраці співрозмовників. Фото "Євроіндекс".

Учасники виставки "Франчайзинг-2013" сподіваються від події нових домовленостей та хороших бізнес-партнерів. Результати події компанії зможуть оцінити вже за кілька наступних місяців.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank