Львівська майстерня шоколаду: шматок Львова в регіони

Середа
27.02.2013
Протягом року компанія відкрила ще 6 закладів в Україні та 1 у Польщі
 

В лютому 2012 року компанія, яка займається розвитком крамниць-кафе під ТМ “Львівська майстерня шоколаду”, вперше взяла участь у спеціалізованій виставці “Франчайзинг-2012”. Подія стала місцем зустрічі з двома майбутніми франчайзі та сприяла позитивному завершенню переговорів з іншими партнерами. “Протягом року ми продовжили ряд відкриттів у центральній частині країни: з'явилися нові заклади в Одесі, Вінниці та Києві. Також почали просуватися у східному напрямку, охопивши Маріуполь, Донецьк та Дніпропетровськ, - розповідає менеджер з розвитку франчайзингу “Львівської майстерні шоколаду” Лілія Єршова. - А 21 квітня відкрилася перша крамниця-кафе у Кракові. Поки що ми не йдемо далі в Європу, але вже розробляємо проект розвитку західного напрямку”.

Відкриваючи франчайзингові заклади в регіонах, компанія робить все можливе, щоб вони не втрачали особливого, львівського колориту. “Ми намагаємося максимально триматися бренду. Ретельно підходимо до підбору персоналу: обов'язковим є знання української мови, - розповідає Лілія Єршова. - Тому та сама атмосфера, той самий, як ми його називаємо, “кавалок Львова”, присутній у всіх закладах мережі”.

“Львівська майстерня шоколаду” не збирається зупинятися на досягнутому. Протягом наступного року компанія планує реалізувати ще 5-6 партнерських проектів. Вже до кінця березня відкриється перший заклад в Запоріжжі. А серед наступних пріоритетів - розширення присутності в західному регіоні: відкриття крамниць-кафе в Хмельницьку, Луцьку, Рівному та Чернівцях. У містах, де вже працюють франчайзі мережі, нові партнерські заклади відкриватися не будуть.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015