Четвер
28.02.2013
Пріоритетними для подальшого розвитку мережі компанія вважає Дніпропетровськ, Одесу, Львів та Донецьк
 

Історія компанії, яка розвиває мережу магазинів модного одягу під ТМ ViloNNa, розпочалася у 1999 році. Саме тоді з'явилася перша колекція виробника, а невдовзі - почали відкриватися монобрендові магазини. Розвивати мережу по франчайзингу ViloNNa почала 6 років тому. "Активна зацікавленість гуртових покупців нашою концепцією стала головною причиною активізації франчайзингу, - розповідає виконавчий директор компанії ViloNNa Наталія Карпюк. - Підприємці з різних міст України хотіли відкривати фірмові магазини ViloNNa".

На сьогодні на території України функціонує 8 власних та 9 франчайзингових магазинів ViloNNa. Пріоритетними для подальших відкриттів компанія вважає міста-мільйонники: Дніпропетровськ, Одесу, Львів та Донецьк. Згодом франчайзер будуватиме партнерську мережу у Луганську, Херсоні та Миколаєві. "Франчайзингові магазини ViloNNa розташовуються в ТРЦ та бізнес-центрах, - розповідає Наталія Карпюк. - Там знаходиться наша цільова аудиторія, і потік покупців набагато вищий, ніж у стаціонарному магазині".

Моделі одягу ViloNNa розробляються постійними дизайнерами бренду. Практично весь одяг виготовляється з високоякісних італійських тканин та фурнітури. Щосезону компанія представляє нові колекції. "Наша продукція чітко виділяється серед конкурентів своєю якістю, адже у нас дуже добре поставлене виробництво, - впевнена Наталія Карпюк. - Крім цього, кожна колекція виходить у лімітованому обсязі. Тому наші клієнти отримують ексклюзивний одяг".

Для відкриття магазину під ТМ ViloNNa необхідне приміщення площею від 50 до 100 м2. Проте, зазвичай, франчайзі відкривають невеликі магазини: від 50 до 70 м2. На магазин площею 100 м2, знадобляться інвестиції в розмірі до $ 100 тис. Для регіонів ця сума буде значно меншою.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано