Франчайзинг-2013: все більше учасників

Субота
23.02.2013
Близько 70 франчайзерів з 5 країн світу презентують свої бізнес-концепції на виставці "Франчайзинг-2013"
 

За попередньою інформацією, участь у спеціалізованій виставці "Франчайзинг-2013" візьме близько 70 франчайзерів з України, Росії, Білорусії, Італії та Франції. Порівняно з попереднім роком кількість компаній-експонентів зросла в 1,5 рази. Гості події матимуть змогу ознайомитися з франчайзинговими пропозиціями зі сфери ресторанів, кав’ярень, стріт-фуду, магазинів одягу та взуття, парфумерії та аксесуарів, медичних і туристичних послуг, ломбардів і студій всебічного розвитку, індустрії розваг та салонів краси.

Серед учасників виставки будуть такі компанії, як 7 Camicie, Pierre Cardin, Columbia, Golda Fashion, ТД JHIVA, MEXX, "Спортландія", Antonio Biaggi, Sico Fusion, "Респект Украйна", CraftHolic, "Львівська майстерня шоколаду", "Мафія", Burger Club, "Баскін Роббінс", "Імідж", "Наш край", "Дон Маре", Chicken Hut, "Стардог!s", "Форнетті", "Из деревни", "Здорова лавка", Teahouse, "Еко-Лавка", Ecowash, "Сталдом", "Поїхали з нами", "Соната-Тревел", Steffany та багато інших.

"Франчайзинг-2013" супроводжуватиметься насиченою діловою програмою: семінарами, майстер-класами, презентаціями та круглими столами. Усі заходи - безкоштовні для учасників виставки. Подія відбудеться в період з 26 лютого по 1 березня у виставковому центрі "КиївЕкспоПлаза" (вул. Салютна, 2-б).


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності