Франчайзинг-2013: все більше учасників

Субота
23.02.2013
Близько 70 франчайзерів з 5 країн світу презентують свої бізнес-концепції на виставці "Франчайзинг-2013"
 

За попередньою інформацією, участь у спеціалізованій виставці "Франчайзинг-2013" візьме близько 70 франчайзерів з України, Росії, Білорусії, Італії та Франції. Порівняно з попереднім роком кількість компаній-експонентів зросла в 1,5 рази. Гості події матимуть змогу ознайомитися з франчайзинговими пропозиціями зі сфери ресторанів, кав’ярень, стріт-фуду, магазинів одягу та взуття, парфумерії та аксесуарів, медичних і туристичних послуг, ломбардів і студій всебічного розвитку, індустрії розваг та салонів краси.

Серед учасників виставки будуть такі компанії, як 7 Camicie, Pierre Cardin, Columbia, Golda Fashion, ТД JHIVA, MEXX, "Спортландія", Antonio Biaggi, Sico Fusion, "Респект Украйна", CraftHolic, "Львівська майстерня шоколаду", "Мафія", Burger Club, "Баскін Роббінс", "Імідж", "Наш край", "Дон Маре", Chicken Hut, "Стардог!s", "Форнетті", "Из деревни", "Здорова лавка", Teahouse, "Еко-Лавка", Ecowash, "Сталдом", "Поїхали з нами", "Соната-Тревел", Steffany та багато інших.

"Франчайзинг-2013" супроводжуватиметься насиченою діловою програмою: семінарами, майстер-класами, презентаціями та круглими столами. Усі заходи - безкоштовні для учасників виставки. Подія відбудеться в період з 26 лютого по 1 березня у виставковому центрі "КиївЕкспоПлаза" (вул. Салютна, 2-б).


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Якість обслуговування - ключ до успіху /20.01.2010

Стандарти обслуговування допомагають уникнути помилок, зберегти та примножити кількість Ваших клієнтів

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Основи спілкування продавця з клієнтом /22.02.2010

Сучасний продавець має ламати шаблони і постійно дивувати покупця. Тільки тоді він зможе підвищити ефективність своєї діяльності і зав’язувати цікаві контакти