16.02.2013

Gap повертає покупців

Десятирічне падіння продажів рітейлера нарешті припинилося

Американський рітейлер оголосив про покращення фінансових результатів у 2013 році. Компанія, яка близько десяти років потерпала від падіння продажів, зуміла покращити своє матеріальне становище. Як стало відомо, протягом січня продажі компанії в США зросли на 8%, а за останній рік - на 6,4%. Ситуація поза межами Сполучених Штатів також покращилася: продажі в першому місяці року збільшилися на 1%.

Gap, магазини модного американського одягу

З моменту відкриття першого магазину у 1969 році Gap відомий стильним одягом в американському стилі на всі випадки сучасного життя

Хорошими результатами Gap завдячує інтенсивній роботі над брендом. Адже для того, щоб повернути колишніх клієнтів, компанія змінила консультантів з індустрії моди та реформувала систему замовлення та доставки товарів в магазини. Змінився й асортимент: у своїх колекціях рітейлер тепер віддає перевагу більш яскравим кольорам.

Gap Inc. - це американська компанія-рітейлер, яка володіє однією з найбільших в світі мереж магазинів одягу. Мережа налічує більше 3 тис. магазинів в США, Великобританії, Канаді, Франції, Ірландії, Японії та інших країнах. Одяг продається під торговельними марками Gap, Banana Republic, Old Navy та Piperlime. Перший магазин Gap в Україні відкрився в червні 2011 року. Сьогодні вітчизняна мережа представлена трьома торговельними точками у Києві та Дніпропетровську.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Gap повертає покупців

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 280 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank