Субота
16.02.2013
Десятирічне падіння продажів рітейлера нарешті припинилося
 

Американський рітейлер оголосив про покращення фінансових результатів у 2013 році. Компанія, яка близько десяти років потерпала від падіння продажів, зуміла покращити своє матеріальне становище. Як стало відомо, протягом січня продажі компанії в США зросли на 8%, а за останній рік - на 6,4%. Ситуація поза межами Сполучених Штатів також покращилася: продажі в першому місяці року збільшилися на 1%.

Хорошими результатами Gap завдячує інтенсивній роботі над брендом. Адже для того, щоб повернути колишніх клієнтів, компанія змінила консультантів з індустрії моди та реформувала систему замовлення та доставки товарів в магазини. Змінився й асортимент: у своїх колекціях рітейлер тепер віддає перевагу більш яскравим кольорам.

Gap Inc. - це американська компанія-рітейлер, яка володіє однією з найбільших в світі мереж магазинів одягу. Мережа налічує більше 3 тис. магазинів в США, Великобританії, Канаді, Франції, Ірландії, Японії та інших країнах. Одяг продається під торговельними марками Gap, Banana Republic, Old Navy та Piperlime. Перший магазин Gap в Україні відкрився в червні 2011 року. Сьогодні вітчизняна мережа представлена трьома торговельними точками у Києві та Дніпропетровську.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Як відкрити кролячу ферму. Бізнес-план. /25.07.2014

Від хобі до бізнесу, або плоди кролівництва

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію