15.02.2013

Dior стане рітейлером?

Pop-up бутіки модного дому Dior готуються до відкриття в Парижі, Токіо, Сеулі, Мілані, Лос-Анджелесі, Гонконзі та Пекіні

Наприкінці лютого 2013 року у продажі повинна з'явиться нова колекція модного дому Dior, створена креативним директором компанії Рафом Сімонсом. На честь цієї події в Dior почне працювати мережа pop-up бутіків в Парижі, Токіо, Сеулі, Мілані, Лос-Анджелесі, Гонконзі та Пекіні. В магазинах Dior не лише продаватиметься одяг, а й відбуватимуться виставки, презентації нових колекцій тощо. Дизайн торговельних точок буде виконаним у стилі шоу Dior на тижні моди в Парижі.

dior

Pop-up бутік - доволі популярна в країнах Європи та США концепція дизайнерського бізнесу. Головною особливістю цих магазинів є короткочасність існування.

Pop-up бутік - доволі популярна в країнах Європи та США концепція дизайнерського бізнесу. Головною особливістю цих магазинів є короткочасність існування. Pop-up бутік може відкритися на 5 або 10 днів. Все залежить від того, чого забажає дизайнер. Цікаво те, що ці міні-магазини рідко розташовуються у призначених для торгівлі місцях. Поп-апівський острівок може з'явитися в галереї, автобусі, на пляжі або ж посеред вулиці.

Появою перших pop-up магазинів світ завдячує японському бренду Comme Des Garcons. В період з 2004 по 2005 роки в компанії працював магазин капсульних колекцій у Берліні. Без жодної додаткової реклами поява магазину спричинила фурор серед німецьких модників. Тепер концепцію pop-up store активно використовують у GAP, H&M, Louis Vuitton, Prada та CHANEL. Популярна вона й серед молодих дизайнерів. Адже це - недорога, але ефективна можливість збільшити впізнаваність нового бренду, заохотити покупця до подальших покупок.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank