15.02.2013

Dior стане рітейлером?

Pop-up бутіки модного дому Dior готуються до відкриття в Парижі, Токіо, Сеулі, Мілані, Лос-Анджелесі, Гонконзі та Пекіні

Наприкінці лютого 2013 року у продажі повинна з'явиться нова колекція модного дому Dior, створена креативним директором компанії Рафом Сімонсом. На честь цієї події в Dior почне працювати мережа pop-up бутіків в Парижі, Токіо, Сеулі, Мілані, Лос-Анджелесі, Гонконзі та Пекіні. В магазинах Dior не лише продаватиметься одяг, а й відбуватимуться виставки, презентації нових колекцій тощо. Дизайн торговельних точок буде виконаним у стилі шоу Dior на тижні моди в Парижі.

dior

Pop-up бутік - доволі популярна в країнах Європи та США концепція дизайнерського бізнесу. Головною особливістю цих магазинів є короткочасність існування.

Pop-up бутік - доволі популярна в країнах Європи та США концепція дизайнерського бізнесу. Головною особливістю цих магазинів є короткочасність існування. Pop-up бутік може відкритися на 5 або 10 днів. Все залежить від того, чого забажає дизайнер. Цікаво те, що ці міні-магазини рідко розташовуються у призначених для торгівлі місцях. Поп-апівський острівок може з'явитися в галереї, автобусі, на пляжі або ж посеред вулиці.

Появою перших pop-up магазинів світ завдячує японському бренду Comme Des Garcons. В період з 2004 по 2005 роки в компанії працював магазин капсульних колекцій у Берліні. Без жодної додаткової реклами поява магазину спричинила фурор серед німецьких модників. Тепер концепцію pop-up store активно використовують у GAP, H&M, Louis Vuitton, Prada та CHANEL. Популярна вона й серед молодих дизайнерів. Адже це - недорога, але ефективна можливість збільшити впізнаваність нового бренду, заохотити покупця до подальших покупок.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
Dior стане рітейлером?

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 281 учасників

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank