Четвер
14.02.2013
Український виробник жіночого одягу пропонує співпрацю на партнерських умовах
 

Історія української компанії "ВЕСНА", що спеціалізується на пошиві та продажі модного жіночого одягу, розпочалася в 2000 році з відкриття одного великого магазину. За 12 років діяльності на ринку "ВЕСНА" розширила мережу до 6 магазинів. Спершу одяг торговельної марки відшивався на інших українських фабриках, та в 2008 році компанія запустила власне виробництво у Києві. Тепер "ВЕСНА" пропонує українським підприємцям партнерську співпрацю.

"У нас дуже гнучкі умови співпраці. Якщо оптовий покупець має мультибрендовий магазин і хоче частину асортименту купити у нас, то мінімальна сума замовлення повинна становити 5 тис. грн (за умови оптових цін), - розповідає директор торгової мережі "ВЕСНА" Тетяна Рогатюк. - Якщо ж підприємець хоче відкрити магазин під нашим брендом, то мінімальне замовлення становить 20 тис. грн. Це не дивно, адже магазин повинен бути добре укомплектованим. Варто відзначити, що у нас немає жорстких вимог щодо кількості населення у місті, в якому розташовуватиметься торговельна точка. Єдина вимога - магазин "ВЕСНА" не повинен мати в асортименті більше 10% чужих брендів та одягу схожої категорії. Тобто, партнер має право розбавляти асортимент аксесуарами, трикотажем, але не жакетами та сукнями інших марок".

Надалі компанія "ВЕСНА" планує розвивати однойменну мережу магазинів на території всієї України. Діловий одяг торговельної марки орієнтований на середній клас клієнток, а тому компанія гарантує високу рентабельність бізнесу у будь-якому місті.