11.02.2013

JHIVA вдосконалила концепцію

На виставці "Франчайзинг-2013" компанія вперше презентуватиме реконструйований франчайзинговий пакет

Цього року мережа ТД "Жива" вперше візьме участь у спеціалізованій виставці "Франчайзинг-2013". В рамках цього заходу компанія презентуватиме оновлену концепцію франчайзингу. "Ми провели реконструкцію франчайзингової пропозиції. Дещо змінилися умови, котрі стосувалися комерційної складової бізнесу, інтелектуальної власності та інтер'єру магазинів, - розповідає директор Торгового Дому "Жива" Єлизавета Алфйорова.- Франчайзинг, як система просування бізнесу, вже міцно вкорінився в Україні. Тому, в участі у виставці "Франчайзинг-2013" ми бачимо для себе хорошу перспективу та сподіваємося знайти нових партнерів".

Жива, дівчата, моделі

Торговий Дім "Жива" пропонує українським жінкам одяг для роботи, відпочинку та урочистих подій в середній та середній-плюс ціновій категорії

Зараз мережа магазинів ТД "Жива" налічує 15 франчайзингових та 3 власні точки. Торговий Дім "Жива" виробляє модний жіночий одяг в широкому асортименті. Підприємство має в цьому 20-ти річний досвід. Перший магазин під брендом JHIVA був відкритий у травні 2008 року у Львові. З тих пір компанія активно розвиває франчайзингову мережу і відкриває також власні магазини.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0
JHIVA вдосконалила концепцію

Ще немає жодного коментаря до статті. Нехай Ваш буде першим.

Форум 291 теми, 1168 коментарів, 282 учасникі

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank