11.02.2013

JHIVA вдосконалила концепцію

На виставці "Франчайзинг-2013" компанія вперше презентуватиме реконструйований франчайзинговий пакет

Цього року мережа ТД "Жива" вперше візьме участь у спеціалізованій виставці "Франчайзинг-2013". В рамках цього заходу компанія презентуватиме оновлену концепцію франчайзингу. "Ми провели реконструкцію франчайзингової пропозиції. Дещо змінилися умови, котрі стосувалися комерційної складової бізнесу, інтелектуальної власності та інтер'єру магазинів, - розповідає директор Торгового Дому "Жива" Єлизавета Алфйорова.- Франчайзинг, як система просування бізнесу, вже міцно вкорінився в Україні. Тому, в участі у виставці "Франчайзинг-2013" ми бачимо для себе хорошу перспективу та сподіваємося знайти нових партнерів".

Жива, дівчата, моделі

Торговий Дім "Жива" пропонує українським жінкам одяг для роботи, відпочинку та урочистих подій в середній та середній-плюс ціновій категорії

Зараз мережа магазинів ТД "Жива" налічує 15 франчайзингових та 3 власні точки. Торговий Дім "Жива" виробляє модний жіночий одяг в широкому асортименті. Підприємство має в цьому 20-ти річний досвід. Перший магазин під брендом JHIVA був відкритий у травні 2008 року у Львові. З тих пір компанія активно розвиває франчайзингову мережу і відкриває також власні магазини.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank