Понеділок
11.02.2013
На виставці "Франчайзинг-2013" компанія вперше презентуватиме реконструйований франчайзинговий пакет
 

Цього року мережа ТД "Жива" вперше візьме участь у спеціалізованій виставці "Франчайзинг-2013". В рамках цього заходу компанія презентуватиме оновлену концепцію франчайзингу. "Ми провели реконструкцію франчайзингової пропозиції. Дещо змінилися умови, котрі стосувалися комерційної складової бізнесу, інтелектуальної власності та інтер'єру магазинів, - розповідає директор Торгового Дому "Жива" Єлизавета Алфйорова.- Франчайзинг, як система просування бізнесу, вже міцно вкорінився в Україні. Тому, в участі у виставці "Франчайзинг-2013" ми бачимо для себе хорошу перспективу та сподіваємося знайти нових партнерів".

Зараз мережа магазинів ТД "Жива" налічує 15 франчайзингових та 3 власні точки. Торговий Дім "Жива" виробляє модний жіночий одяг в широкому асортименті. Підприємство має в цьому 20-ти річний досвід. Перший магазин під брендом JHIVA був відкритий у травні 2008 року у Львові. З тих пір компанія активно розвиває франчайзингову мережу і відкриває також власні магазини.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано