Франчайзинг-2013 вже скоро

Четвер
07.02.2013
Дев’ята спеціалізована виставка "Франчайзинг-2013" відбудеться з 26 лютого по 1 березня в "КиївЕкспоПлаза"
 

З 26 лютого по 1 березня виставковий центр "КиївЕкспоПлаза" прийме підприємців, зацікавлених у розвитку власного бізнесу за допомогою франчайзингу. Учасниками заходу будуть більш, ніж 60 компаній з України, Росії, Білорусі, Італії та Франції. Консалтингова компанія PROFIT system (видавець журналу "Ідеї Бізнесу ФРАНЧАЙЗИНГ" та порталу Franchising.ua) є інформаційним партнером заходу, і вже вдруге бере в ньому участь. В рамках події Лілія Сідельник, директор компанії PROFIT system в Україні, проведе семінар на тему "Як знайти франчайзі? Досвід і практичні рекомендації з пошуку та залучення партнерів-франчайзі".

Бажаючі розпочати власний бізнес матимуть нагоду відвідати блок "Презентація франшиз", де зможуть більше дізнатися про умови співпраці з такими брендами, як Columbia, "Спортландія", Garsia, Stardog's, Teahouse, "Інфолайф", "Маленький Сократ", "Планета гостеприимства" ("Сбарро", "Восточный базар", "Елки-Палки"), "Из деревни", "Теремок" тощо. А Марк Зархін, засновник мереж "Челентано", "ЯПІ" та "Картопляна хата", проведе для відвідувачів спеціальний мастер-клас, де поділиться власним досвідом і розповість про становлення та розвиток ресторанного бізнесу по франчайзингу.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності