Четвер
07.02.2013
Дев’ята спеціалізована виставка "Франчайзинг-2013" відбудеться з 26 лютого по 1 березня в "КиївЕкспоПлаза"
 

З 26 лютого по 1 березня виставковий центр "КиївЕкспоПлаза" прийме підприємців, зацікавлених у розвитку власного бізнесу за допомогою франчайзингу. Учасниками заходу будуть більш, ніж 60 компаній з України, Росії, Білорусі, Італії та Франції. Консалтингова компанія PROFIT system (видавець журналу "Ідеї Бізнесу ФРАНЧАЙЗИНГ" та порталу Franchising.ua) є інформаційним партнером заходу, і вже вдруге бере в ньому участь. В рамках події Лілія Сідельник, директор компанії PROFIT system в Україні, проведе семінар на тему "Як знайти франчайзі? Досвід і практичні рекомендації з пошуку та залучення партнерів-франчайзі".

Бажаючі розпочати власний бізнес матимуть нагоду відвідати блок "Презентація франшиз", де зможуть більше дізнатися про умови співпраці з такими брендами, як Columbia, "Спортландія", Garsia, Stardog's, Teahouse, "Інфолайф", "Маленький Сократ", "Планета гостеприимства" ("Сбарро", "Восточный базар", "Елки-Палки"), "Из деревни", "Теремок" тощо. А Марк Зархін, засновник мереж "Челентано", "ЯПІ" та "Картопляна хата", проведе для відвідувачів спеціальний мастер-клас, де поділиться власним досвідом і розповість про становлення та розвиток ресторанного бізнесу по франчайзингу.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано