Субота
02.02.2013
Тепер інформація про харчову цінність продукції розміщуватиметься на кожній упаковці McDonald’s
 

Вже незабаром світовий гігант фаст-фуду McDonald’s помістить всю свою продукцію в упаковки з QR-кодом (англ. quick response — швидка відповідь). Зісканувавши код за допомогою мобільного пристрою (наприклад, за допомоги телефону з фотокамерою), відвідувач зможе отримати всю необхідну інформацію про харчову цінність придбаної страви.

"Клієнти хочуть знати більше про їжу, яку вони їдять. І ми робимо все, щоб допомогти їм у цьому. Завдяки новій упаковці це стане можливим", - стверджує Кевін Ньювел, бренд директор компанії McDonald’s. Перші упаковки з QR-кодом вже з'явилися в ресторанах McDonald’s у США. До кінця року нова упаковка поступово впроваджуватиметься в закладах компанії у всьому світі.


популярне на форумі

Нова франшиза: Doshi Doshi

Доброго дня підкажіть будь ласка, до кого можна звернутися сприводу франшизи?

1 коментар
остання 01.08.2023
Формат TAKE AWAY для магазинов суши

Не с проста объявления «куплю магазин суши» сейчас можно все чаще услышать, как от начинающих,...

1 коментар
остання 28.05.2021
Taco Bell собирается в Россию

Хочу эту франшизу

1 коментар
остання 19.04.2018
Тайрай: франчайзинг со вкусом Востока

Давай откроем этот бизнес в Беларуси.

1 коментар
остання 06.10.2016
Как открыть суши-бар. Бизнес-план.

Полезная информация

1 коментар
остання 16.04.2016
Собственный сэндвич-бар с FreshLine

Впервые побывал в фреш-лайне весной прошлого года и с тех пор хожу сюда чуть ли ни каждую неделю...

2 коментар
остання 18.02.2016
Макдональдс в цифрах

Интересная информация. Я люблю Макдональдс, хотя и не очень полезно

1 коментар
остання 27.01.2016
Символ немецкого фастфуда Curry Wurst

Где бы взять 40 тыс долл.? В Днепропетровске возле жд вокзала отличное заведение! . .еда,...

1 коментар
остання 13.10.2015