Маленький Сократ: на виставку з сюрпризом

Середа
30.01.2013
На дев’ятій спеціалізованій виставці "Франчайзинг-2013" компанія, яка розвиває мережу магазинів іграшок для дитячого розвитку, презентує мастер-франшизу
 

Розвиток мережі магазинів ТМ "Маленький Сократ" по франчайзингу розпочався у 2012 році. Протягом року компанія відкрила 11 партнерських точок, а кількість власних відділень зросла до 5. "Маленький Сократ" продовжує слідувати стратегії, яка передбачає розширення мережі до 100 магазинів протягом 5 років. А тому готує для підприємців нові можливості: співпрацю на умовах мастер-франшизи. "Пріоритетними для нас є два напрямки розвитку мережі: співпраця з франчайзі напряму та мастер-франчайзинг, - розповідає комерційний директор компанії "Маленький Сократ" Сергій Зімін. - Ця стратегія направлена на ефективніший розвиток мережі в крупних містах та цілих регіонах. Перша презентація нової пропозиції відбудеться в рамках виставки "Франчайзинг-2013".

З початку діяльності компанії в торговельних точках "Маленького Сократа" продавалася лише мультибрендова продукція. Проте зараз франчайзеру вдалося реалізувати амбіції щодо власного виробництва, та випустити під своїм брендом перші товари: книгу для батьків "Після трьох вже пізно" автора Масару Ібуки та три види наборів карток, виготовлених за методикою Домана. "В оригіналі книга Масару Ібуки займає більше 300 сторінок. Але, оскільки сучасні батьки живуть у швидкоплинному світі, ми скоротили творіння цього японського педагога до 60 сторінок",- розповідає Сергій Зімін. Товарну лінійку франчайзер розвиватиме і надалі.

Для того, щоб відкрити магазин під ТМ "Маленький Сократ", необхідно володіти інвестиціями в розмірі від 40 до 120 тис. грн. Найбільш сприятливими для ведення бізнесу компанія вважає площі в ТЦ розміром від 6 до 20 м2. Магазини ТМ "Маленький Сократ" можуть відкриватися в містах з кількістю населення від 60 тис. чоловік.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано