Маленький Сократ: на виставку з сюрпризом

Середа
30.01.2013
На дев’ятій спеціалізованій виставці "Франчайзинг-2013" компанія, яка розвиває мережу магазинів іграшок для дитячого розвитку, презентує мастер-франшизу
 

Розвиток мережі магазинів ТМ "Маленький Сократ" по франчайзингу розпочався у 2012 році. Протягом року компанія відкрила 11 партнерських точок, а кількість власних відділень зросла до 5. "Маленький Сократ" продовжує слідувати стратегії, яка передбачає розширення мережі до 100 магазинів протягом 5 років. А тому готує для підприємців нові можливості: співпрацю на умовах мастер-франшизи. "Пріоритетними для нас є два напрямки розвитку мережі: співпраця з франчайзі напряму та мастер-франчайзинг, - розповідає комерційний директор компанії "Маленький Сократ" Сергій Зімін. - Ця стратегія направлена на ефективніший розвиток мережі в крупних містах та цілих регіонах. Перша презентація нової пропозиції відбудеться в рамках виставки "Франчайзинг-2013".

З початку діяльності компанії в торговельних точках "Маленького Сократа" продавалася лише мультибрендова продукція. Проте зараз франчайзеру вдалося реалізувати амбіції щодо власного виробництва, та випустити під своїм брендом перші товари: книгу для батьків "Після трьох вже пізно" автора Масару Ібуки та три види наборів карток, виготовлених за методикою Домана. "В оригіналі книга Масару Ібуки займає більше 300 сторінок. Але, оскільки сучасні батьки живуть у швидкоплинному світі, ми скоротили творіння цього японського педагога до 60 сторінок",- розповідає Сергій Зімін. Товарну лінійку франчайзер розвиватиме і надалі.

Для того, щоб відкрити магазин під ТМ "Маленький Сократ", необхідно володіти інвестиціями в розмірі від 40 до 120 тис. грн. Найбільш сприятливими для ведення бізнесу компанія вважає площі в ТЦ розміром від 6 до 20 м2. Магазини ТМ "Маленький Сократ" можуть відкриватися в містах з кількістю населення від 60 тис. чоловік.


найчайтіше читане

Кюртош калач: європейські традиції - в Україну /18.10.2010

В Україні по франчайзингу пропонуватиметься концепція традиційного європейського хлібобулочного виробу

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності