Понеділок
28.01.2013
"Реклама в соціальних мережах, за деякими показниками, ефективніша за рекламу на ТБ", - стверджує Влада Мінаєва, менеджер проектів "Інфокард"
 

Від яких факторів залежить ефективність рекламних носіїв?
Ефективність рекламних носіїв залежить від багатьох чинників, а тому єдиноправильної відповіді на питання дати не можна. Те, що є ефективним для одного продукту, може мати абсолютно протилежний ефект для іншого. Кожен носій може стати ефективним, якщо його правильно використовувати. Тому, ефективним він буде при грамотно розробленій маркетинговій програмі, що включає:
- правильно визначену цільову аудиторію;
- сезонність;
- професійно виконаний інформаційний матеріал (макет, ауді- чи віддеоспот);
- частоту та період розміщення інформації.

Які рекламні носії, на Вашу думку, є найбільш ефективними в умовах сьогодення?

Лідером за ефективністю залишається телебачення, але не можна не відмітити всезростаючу роль Інтернет, а особливо соціальних мереж, які, за деякими показниками, навіть перевищують ефективність ТБ. На ринку рекламоносіїв у готелях є Інфокард.

Які тренди ринку спонукали компанію "Інфокард" до створення рекламного носія у вигляді дерев’яного боксу з двомовними інформаційними картками?

Аналіз ринку та досвід роботи у рекламному бізнесі з 2000 року, бажання зробити щось нове, чого ще немає в Україні, - усе це спонукало до створення оригінального боксу, що вміщує у собі рекламні картки, - акуратної конструкції, що, завдяки компактності, має високу ефективність.

Тут слід також сказати про зростання туристичного потоку в Україну останніми роками та про визначну подію - Євро-2012, що мала честь проводити наша держава. Через це кількість туристів за минулий рік значно зросла і така тенденція буде продовжуватися у наступні роки. Саме тому картки друкуються двомовними, аби увесь світ дізнався про нашу надзвичайно гостинну націю, багату історію, золотоверху столицю.

Які сегменти вітчизняного ринку реклами представлені на сьогодні найменшою кількістю гравців? Як Ви оцінюєте потенціал цих сегментів? Які з них можуть похвалитися найбільшою ефективністю?

Малою кількістю гравців представлений ринок внутрішньої реклами. Через слабо розвинені мережі ефективність є низькою. І тому, хоча сегмент реклами у готелях і знаходиться на сьогоднішній день у зародковому стані, але відрізняється високою ефективністю. А тому, не дивлячись на те, що це дуже вузьконаправлений комунікаційний канал, потенціал у нього є, і він зростатиме.

Саме мала кількість гравців розміщення реклами у готелях стала однією з причин відкриття нового проекту. Даний сегмент не тільки був представлений малою кількістю операторів, але ще й низькою якістю послуг, що надавалися. Тому, проектом Інфокард ми вирішили виправити це й показати вибагливому західному туристу високий європейський рівень. І, в результаті, картки Інфокард, завдяки високій якості поліграфії та цікавим історичним довідкам, стали розбиратися туристами зі всього світу.


найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Епіцентр ресторанного франчайзингу /06.12.2017

Ресторанний форум FRANCHITHINK відбувся 30 листопада 2017 року в Києві

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

Відкриття турагенції. Бізнес-план /23.11.2011

Зібрати речі і виїхати подалі від повсякденних проблем - мрія практично кожної людини. Багато хто прагне хоча б раз на рік її здійснити. Охочих заробити на цій людській пристрасті також знаходиться чимало. Ви опинилися серед них? Прекрасно! Для того, щоб ваш бізнес був прибутковим, важливо чітко для себе з’ясувати деякі нюанси цієї сфери.

Якою має бути візитка /27.01.2010

Візитна картка створює враження про компанію. Ось чому надзвичайно важливо, як саме вона виглядає та що на ній написано

популярне на форумі

Открытие СТО. Бизнес-план

Кредитор? Вам потрібна термінова позика чи бізнес-позика? Ти будешвідмовлено в отриманні позики...

3 коментар
остання 20.11.2017
Открытие СТО. Бизнес-план

Раскрутка, PR, брендинг, узнаваемость ТМ - дело маркетологов, а мастер должен заниматься своим...

3 коментар
остання 10.03.2017
BVS-Rabota: працевлаштування по франчайзингу

Вимоги до приміщення для філіала

1 коментар
остання 25.11.2016
LEGO по-франчайзингу

Я хочу получать комментарии по этой теме на e-mail

1 коментар
остання 16.08.2016
Открытие СТО. Бизнес-план

На рахунок зарплата майстру 30% від заказу. Це дуже мало як для майстра. Якщо дійсно хороший...

3 коментар
остання 15.07.2016
Работа за границей - возможность выжить?

Мне интересно, насколько реально перевестись в зарубежное отделение компании, если есть...

2 коментар
остання 21.05.2016
Ринок бутильованої води зростає

Лично я стараюсь употребить дневную норму воды. Чаще всего покупаю уже розлтую в бутыли воду, но...

2 коментар
остання 21.05.2016
Как открыть рекламное агентство. Бизнес-план

головне щоб структура бізнес плану відповідала стандартам (для якісних підприємств)

2 коментар
остання 12.04.2016