28.01.2013

Фейсбук чи телебачення?

"Реклама в соціальних мережах, за деякими показниками, ефективніша за рекламу на ТБ", - стверджує Влада Мінаєва, менеджер проектів "Інфокард"

Від яких факторів залежить ефективність рекламних носіїв?
Ефективність рекламних носіїв залежить від багатьох чинників, а тому єдиноправильної відповіді на питання дати не можна. Те, що є ефективним для одного продукту, може мати абсолютно протилежний ефект для іншого. Кожен носій може стати ефективним, якщо його правильно використовувати. Тому, ефективним він буде при грамотно розробленій маркетинговій програмі, що включає:
- правильно визначену цільову аудиторію;
- сезонність;
- професійно виконаний інформаційний матеріал (макет, ауді- чи віддеоспот);
- частоту та період розміщення інформації.

Влада Мінаєва, Інфокард

Влада Мінаєва - менеджер проектів компанії "Інфокард"

Які рекламні носії, на Вашу думку, є найбільш ефективними в умовах сьогодення?

Лідером за ефективністю залишається телебачення, але не можна не відмітити всезростаючу роль Інтернет, а особливо соціальних мереж, які, за деякими показниками, навіть перевищують ефективність ТБ. На ринку рекламоносіїв у готелях є Інфокард.

Які тренди ринку спонукали компанію "Інфокард" до створення рекламного носія у вигляді дерев’яного боксу з двомовними інформаційними картками?

Аналіз ринку та досвід роботи у рекламному бізнесі з 2000 року, бажання зробити щось нове, чого ще немає в Україні, - усе це спонукало до створення оригінального боксу, що вміщує у собі рекламні картки, - акуратної конструкції, що, завдяки компактності, має високу ефективність.

Тут слід також сказати про зростання туристичного потоку в Україну останніми роками та про визначну подію - Євро-2012, що мала честь проводити наша держава. Через це кількість туристів за минулий рік значно зросла і така тенденція буде продовжуватися у наступні роки. Саме тому картки друкуються двомовними, аби увесь світ дізнався про нашу надзвичайно гостинну націю, багату історію, золотоверху столицю.

Які сегменти вітчизняного ринку реклами представлені на сьогодні найменшою кількістю гравців? Як Ви оцінюєте потенціал цих сегментів? Які з них можуть похвалитися найбільшою ефективністю?

Малою кількістю гравців представлений ринок внутрішньої реклами. Через слабо розвинені мережі ефективність є низькою. І тому, хоча сегмент реклами у готелях і знаходиться на сьогоднішній день у зародковому стані, але відрізняється високою ефективністю. А тому, не дивлячись на те, що це дуже вузьконаправлений комунікаційний канал, потенціал у нього є, і він зростатиме.

Саме мала кількість гравців розміщення реклами у готелях стала однією з причин відкриття нового проекту. Даний сегмент не тільки був представлений малою кількістю операторів, але ще й низькою якістю послуг, що надавалися. Тому, проектом Інфокард ми вирішили виправити це й показати вибагливому західному туристу високий європейський рівень. І, в результаті, картки Інфокард, завдяки високій якості поліграфії та цікавим історичним довідкам, стали розбиратися туристами зі всього світу.

Поділитися статтeю

Коментувати на форумі

0

хочете більше?

нюслеттер Franchising.ua

If you see this, leave this form field blank