"Из деревни!": партнерство з користю для здоров’я

Понеділок
28.01.2013
Інтернет-магазини екологічно чистої продукції відкриватимуться по франчайзингу
 

Ідея концепції "Из деревни!" зародилася влітку 2011 року. Маючи попередній досвід роботи з екологічною продукцією та інтернет-проектами, компанія "Промдекс-Україна" вирішила взятися за фермерське господарство. Спершу компанія планувала провадити діяльність лише для власних потреб. Проте значний попит на подібну продукцію на ринку продовольчих товарів спонукав поставити виробництво на рейки бізнесу. Оскільки виробляти всі товари для продажу самостійно було неможливо, компанія вирішила співпрацювати із постачальниками.

"Зазвичай, супермаркети, які співпрацюють із виробниками такої продукції, як м'ясо, молоко, овочі та фрукти, намагаються встановити для останніх мінімальні ціни. Це помітно відображається на якості продукції. Адже постачальники в такому разі роблять акцент на кількість, а не на якість, - розповідає Директор компанії "Промдекс-Україна" Володимир Демяненко. - Ми ж запропонували виробникам початкової продукції хороші ціни, за умови, якщо вони виготовлятимуть для нас максимально якісний товар".

Франчайзер відзначає, що іншими важливими ринковими перевагами концепції "Из деревни!" є оперативність сервісу та наявність в асортименті інтернет-магазину екологічно-чистих напівфабрикатів. "Наші клієнти отримують замовлення одразу ж після його здійснення, тоді як інші гравці ринку виконують його протягом тижня, - стверджує Володимир Демяненко. - Крім того, в меню інтернет-магазину є великий асортимент напівфабрикатів. Це - чудове рішення для тих, хто не любить готувати, але хоче споживати здорову їжу".

Франчайзингова пропозиція ТМ "Из деревни!" орієнтована на міста з кількістю населення від 300 тисяч жителів, бажано - обласні центри. Франчайзер забезпечує своїх партнерів системою продажів із всіма інфраструктурами, системами CRM, контролю складу та логістики, однак, на відміну від, наприклад, інтернет-магазинів одягу, не продає товари. "Оскільки продукція "Из деревни!" - натуральна, і швидко псується, доцільніше в кожному регіоні організовувати свої поставки", - відмічає Володимир Демяненко.

Для того, щоб розпочати бізнес під ТМ "Из деревни!", необхідно володіти інвестиціями в розмірі від € 75 тис., паушальний внесок становить € 10 тис., роялті - 6% від обороту.


читати статті

Новий магазин "Наш Край" у Цумані /23.11.2023

Відтепер жителі Цумані можуть придбати усе необхідне у новому сучасному супермаркеті «Наш Край».

Два нових супермаркети SPAR /16.11.2023

Нещодавно мережа супермаркетів SPAR відкрила дві нові торгові точки.

Чому "Наш Край" кращий вибір для підприємців України? /20.10.2023

Чому франчайзинг "Наш Край" — це вигідний вибір для тих, хто мріє власного бізнесу в сфері продуктового рітейлу.

Обрали фіналістів проекту START SPAR /12.10.2023

Мережа супермаркетів SPAR в Україні взяла на себе завдання розвитку та підтримки малих та середніх виробників, і результати їхнього проєкту насправді вражають.

Франшиза "Наш Край": чому варто обрати? /09.06.2023

Франшиза супермаркету "Наш Край" надає підприємцям можливість вести власний бізнес з мінімальними початковими витратами та ризиками.

найчайтіше читане

Відкриття СТО. Бізнес-план /16.11.2011

Як заробити на станції техобслуговування автомобіля

Яким має бути підприємець /26.02.2010

Тест на підприємництво

Як відкрити клінінгову компанію? Бізнес-план /18.05.2013

Хоча в середньому рентабельність клінінгового бізнесу становить 10%, це не відлякує підприємців. Адже попит на послуги щорічно збільшується

Маркетинг та дослідження ринку /18.02.2010

В цій статті мова піде про явище маркетингу та його роль в успішності підприємства. Розглядаються методи дослідження ринку, збір, аналіз та використання інформації, яка необхідна в процесі прийняття рішень планування бізнесу і визначення вірогідності здійснення планованої діяльності

Види франчайзингу /19.11.2009

Франчайзингові системи можна структурувати по багатьом критеріям. Представляємо найпоширенішу класифікацію

популярне на форумі

Летнее

Лето вот вот уже близко, а купальники надо покупать заранее. Уже подготовились? Если не успели -...

1 коментар
остання 15.10.2021
Rozetka йде в доставку їжі

Не забудьте на островок взять пляжную одежду - https://mathilda.com.ua/kupalniki/plyagnaya-odegda/ В ней вы на острове...

1 коментар
остання 05.06.2021
Як відкрити магазин біжутерії. Бізнес-план

Ми пропонуємо приватні, комерційні та особисті кредити з дуже низькими річними процентними...

1 коментар
остання 17.12.2018
Еко-шик: комплексний еко-франчайзинг

Торгова марка “Еко-шик”: магазини органічних продуктів, кафе з ексклюзивними рецептами від...

1 коментар
остання 10.10.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

У этих ребят постоянно меняются телефоны и они представляются разными "салонами". Я живу в Киеве....

22 коментар
остання 17.08.2016
DeSheli - осторожно, мошенники!

09.07.2015, салон по адресу М. Расковой, 2а. Консультант Елена  встретила любезно, провела первый...

22 коментар
остання 09.07.2015
DeSheli - осторожно, мошенники!

Не слушайте откровенно негативные отзывы! Это все недоброжелатели. Убедилась на собственном...

22 коментар
остання 30.04.2015
Эко-лавка ищет партнеров

Добрый день, Тамара! Всю информацию о данной франшизе Вы можете увидеть на нашем портале в...

2 коментар
остання 23.12.2014